Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Munkedammen

 Besvar Besvar
Forfatter
Erik Nielsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Erik63

Tilmeldt:: 20 Okt 2010
Geografisk: Odense N
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Erik63 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Munkedammen
    Sendt: 05 Feb 2014 kl. 10:34
Prøv at Google Munkedammen :)

Redigeret af Erik63 - 05 Feb 2014 kl. 10:35
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Feb 2014 kl. 22:08
bump
Mvh.
Thomas klausen
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Feb 2014 kl. 21:55
hej jeg ville lige høre om der er nogen der ved om der er fiskeret på Munkedammen og om der nogen der kan give mig noget hjælp på at finde den 110% da jeg ikke vil stå og fiske et sted der ikke er der hvor jeg tror det er. jeg er på jag efter de karper der skulle gå der i da jeg stadig ikke har taget en desværre og om den vejer 1 eller 10 kg er for mig lige gyldigt jag vil bare gerne fange en i år så vis der er nogen der kan finde ud af det og som vil hjælpe en newbi inden for karpe grenen igang ville jeg blive glad. skulle der være en der kunne søre for jeg fanger en og får et billede af mig og den kvitere jeg med 6 øl som deles vis du ikke drikker øl kviteres der med 2x1,5 liter cola(ikke kopi)

på forhånd tak

kan kontagtes pr pm herinde. vis du vil hjælpe mig igang ellers svares der i tråden.
Mvh.
Thomas klausen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum