Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af grej i EU?

 Besvar Besvar
Forfatter
Emil S. Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Emil S. Hansen

Tilmeldt:: 11 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Emil S. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Køb af grej i EU?
    Sendt: 24 Feb 2014 kl. 23:09
Hej storfangere!

Et spørgsmål omkring køb af fiskegrej på nettet indenfor EU.

Er der nogle der har prøvet det, og er der noget af spare? Eventuelt noge forslag til web-shops?

Det skal lige siges at det bestemt ikke er fordi jeg ikke vil støtte de danske butikker, det har jeg da alligevel gjort en del gange, men simpelhen fordi pengepungen er tæt på flad når man er gymnasieelev uden SU og job. ;-)

Mvh. Emil S. Hansen


Til top
Peter Eriksen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Pinkpandas6

Tilmeldt:: 09 Nov 2011
Geografisk: Slagelse
Status: Offline
Beskeder: 225
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Pinkpandas6 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Feb 2014 kl. 23:30
køb dit grej på ebay.com (forvent dog noget leveringstid)
der er en formue at spare :)

Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 06:57
Emil

Hvad søger du ?
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Lars Rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Insomniaz

Tilmeldt:: 09 Maj 2011
Geografisk: Mårslet
Status: Offline
Beskeder: 150
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Insomniaz Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 10:06
Jeg handler en del i eu samt usa.

Der er på nogen ting en del at spare og det er fuldstændigt problemfrit.

Jeg bruger ofte ebay.de og sætter hak i europa, så har du alle lande med.
Hvad grej søger du ?

Til top
Ralf Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker52 Avatar

Tilmeldt:: 10 Dec 2009
Geografisk: Aalborg
Status: Offline
Beskeder: 70
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 10:11
Pas på ebay.com. Check hvilket land der står som destination. Hvis det er fra en stat uden for EU risikerer du at løbe ind i importtold moms af prisen for varen pLus forsendelsen, plus toldekspeditionsgebyr på 160,00 kr. ( Har prøvet det flere gange ). Der kan dog være lidt at hente alligevel hvis det er dyre ting du får hjem, såsom stænger og waders og beklædning.
Ellers har jeg handlet hos Sportfish.co.uk flere gange. De har sommetider noget Danske grejhandlere ikke har eller hjemtager. Men støt som hovedregen de danske grejhandlere. Det er jo rart at kunne gå ned og så røre ved grejet og få en snak en gang imellem.
Til top
Emil S. Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Emil S. Hansen

Tilmeldt:: 11 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Emil S. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 17:04
Tænkte mest på flue-, og fluebindingsgrej. Men mon ikke de fleste sider har lidt af det hele? Jeg har selv købt en del fluebindingsmaterialer over Docs Fly Box fra UK, og der var en del at spare. Tænkte om det også gjaldt for stænger, hjul, line, endegrej osv.?  Kom gerne med nogle links, for synes det svært at finde hjemmesiderne :-) Tager lige et kig på sportfish.co.uk når jeg kommer hjem :-)
Til top
Karsten Eckardt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kariec

Tilmeldt:: 08 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 128
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kariec Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 17:25
http://www.taimen.com/
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Feb 2014 kl. 20:48
Fluegrej og binding er disse geniale:

Adh-fishing.de
Rudiheger.de
Morefly.com (også tysk)
Taimen.com
Mistpool.com

FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Kent Kannegaard Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Multefrede

Tilmeldt:: 30 Jun 2009
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Multefrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Feb 2014 kl. 20:57
http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/en/index.html

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres