Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Techna AV

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Techna AV
    Sendt: 02 Mar 2014 kl. 21:42
Hej,

Jeg har fået fat i en brugt Techna AV 12,6" #8/9 og skal selvfølgelige have et skydehoved til den, så jeg kan være klar til det kommende 2-hånds kursus.
Så hvis der nogen der har en stang magen til, ville jeg gerne vide hvilken linevægt i går med.

Dennis
Til top
Stig Funder Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Stig Funder

Tilmeldt:: 25 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stig Funder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Mar 2014 kl. 22:16
Hej Dennis.
Jeg har en stangf magen til den du har fået fat i, og jeg bruger skydehovder på ca, 31 g, det funker for mig.
Mvh
Til top
Dennis Jørgensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
zinkoid

Tilmeldt:: 12 Nov 2010
Geografisk: Horsens
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér zinkoid Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2014 kl. 17:49
Hej Stig,

Tak for svar. 31 gram lyder umiddelbart lidt tungt for en #8/9, men det kan den måske sagtens bære?

Dennis


Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2014 kl. 17:52
Hej Dennis
Du kan låne et skydehoved af mig på 31 gram. Hvis du er interesseret,kan jeg tage det med på torsdag.
Kim
Til top
Stig Funder Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Stig Funder

Tilmeldt:: 25 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Stig Funder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Mar 2014 kl. 22:21
Hej Dennis.
Ja det kan du have ret i, men Tecna stængerne er generelt underklacificeret, jeg har næsten hele serien og min 9 fods kl 6 køre bedst med 16 g, f.eks. Men du kan jo prøve med et lettere hoved og se hvordan det køre.
Mvh. Stig
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres