Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sandheden om kommuners intentioner

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sandheden om kommuners intentioner
    Sendt: 17 Mar 2014 kl. 18:13
Her ser man så den skindbarlige sandhed om de folk i kommunerne som kan komme til sidde og bestemme nu i Fishing Seeland ..... Tak for kaffe siger jeg bare 
http://www.tv2east.dk/video/2014-03-13/lystfiskere-i-oproer


Redigeret af Søder - 19 Mar 2014 kl. 01:35
/Søder
Til top
Christian Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stikling

Tilmeldt:: 18 Sep 2004
Geografisk: Lillebælt
Status: Offline
Beskeder: 179
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stikling Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 18:40
Ja vi har dem vi har valg.

http://www.sportsfiskeren.dk/nej-til-havbrug-i-horsens-kommune
Til top
Lars Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Lars Petersen

Tilmeldt:: 13 Feb 2002
Geografisk: Karup å, Århus bugten & Limfjorden
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lars Petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 18:43
Hmm ... en enkelt uvidende eller muligvis opportunistisk politiker er godt nok et ret spinkelt grundlag at vurdere samtlige medvirkende kommuner på. Bare en tanke ...

Mvh. Lars P
Til top
Michael R. Mulbjerg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Michael R. Mulbjerg Avatar

Tilmeldt:: 21 Feb 2002
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 158
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Michael R. Mulbjerg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 18:50
Henning

Hvad har dette med Fishing Zealand at gøre, Slagelse er slet ikke med - lad nu den del ligge og forhold dig hellere til fakta
At den kommunalpolitiker har andre ærinder skriger jo til himlen og ellers blot viser sin inkompetence skal da ikke ligge FZ til last

Michael
Til top
Steen Lindkvist Nielsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Lindkvisten Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Geografisk: Østjylland. Å, sø, mose, kyst både spin og flue
Status: Offline
Beskeder: 89
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lindkvisten Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 18:52
Så er det jo heldigt, at Slagelse Kommune ikke er med i Fishing Zealand, og derfor heller ikke er med til at bestemme, hvad der skal ske i projektet....

Knæk & Bræk

Steen
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 19:01
Henning S.
Nu har man i gennem længere tid kun set negativt ladet udsagn fra dig, er der slet ikke noget positivt ladet i dit liv.

Nu skriver jeg ikke det for at starte en kæmpedebat med dig, men jeg under mig bare, Der må da gemme sig noget positivt et sted inde i dig, hvor dybt det så ligger vil jeg lade stå hen i det uvisse, længere er den ikke.

Gud bevare Danmark og alle Lystfisker, forsæt god dag til alle også dig Henning

Du skal da lige have dig en krammer alligevel
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 19:23
Hvor er det HERLIGT, at det ikke kun er politikkere der udtaler sig, uden viden eller indsigt, i deres trang til ENORME opråbWinkWink.

Tænk at starte den ene tråd efter den anden, med link til noget helt andet, end det man forsøger at fremføre...

Sidst var det Jens Bursell og release-tackler, nu er det en kommune som ikke har noget med FZ at gøre... Hvad bliver det næste ??? 
Ufoer i Hakkemosen ? 

Eller hvad med den laks fra Bjerringbro, som godt nok er nystegen, men ikke over 10 kg.
Er det så også FZ skyld ? Eller er det den svenske konge der har gjort i nælderne igen ??
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 19:47
Hvis ikke kommunens folk har mere styr på deres miljøudvalgs formænds viden omkring natur forvaltning så står det sgu trist til ....
Og Simon du burde da netop være ekstra ked af disse undslupene burfisk de er jo en stor knourent til dine egne burfisk .....
/Søder
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 19:51
Henning :

Problemet er faktisk, at dine links ikke passer med dine påstande - og at du kæder ting og årsager sammen, som er IKKE eksisterende.
Denne tråd er en farce fra starten, og du burde bede WM om at slette den.

Jeg konkurrerer ikke med kysten, og det har absolut lige så lidt relevans, hvad jeg lever af, som hele relevansen af den her tråd.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 19:58
Bare til Info, så er FZ en ganske fin knallert!

Tror jeg rammer niveauet haha
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
lars mikaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lasse hagebro Avatar

Tilmeldt:: 13 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 1241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lasse hagebro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 21:46
Nu er det jo ikke alle politikere, der er lige geniale.
 For nogle år siden udtalte en miljøpolitisk ordfører Ejvind Vesselbo, at det ikke var det store problem med oversvømmelser fra vores vandløb. Vi skulle blot grave vandløbene dybere. Nu ved jeg ikke, hvor han er født og opvokset, men der hvor jeg kommer fra, har vand en tilbøjelighed til at løbe nedad. Det er muligt, det er anderledes andre steder, men jeg tvivler.Wink
mvh Lasse Hagebro


Logen til Havørredens Ve og Vel
Lasse Hagebro
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2014 kl. 23:55
Hr. Søder !!
Her på det Vestsjællandske har vi rimelig styr på det organisatoriske, ligesom vi bestræber os på alene at udtale os i sager vi har begreb om, samt kan tilføre noget konstruktivt.
I det lys formodes også at Du forhåbentlig efterhånden må ha' lært lektien, at det ikke er særlig forstandigt, at gøre de samme fejl om og om igen.
Desuden er det et forpligtigende grundlag, at sætte sig ind i de sager man vil behandle og udtale sig om, hvor Dit andragende helt klart dokumenterer det modsatte, - ja faktisk på eksakt samme niveau, som den politiker Du henviser til, - så igen skudt helt forbi.
m.v.h.
Flemming Lundberg Petersen, formand Korsør Lystfiskerforening
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rene J. Avatar

Tilmeldt:: 25 Nov 2009
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene J. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 07:50
Henning Søder... På linie med Nationen! på Ekstra Bladet, er du en evig kilde til morskab! Formoder ikke du gør det frivilligt??
Hvis du gør, så besidder du et ganske fint, komisk talent!!
Tak for grinet!
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 12:53
Citat: Lundberg

Hr. Søder !!
Her på det Vestsjællandske har vi rimelig styr på det organisatoriske, ligesom vi bestræber os på alene at udtale os i sager vi har begreb om, samt kan tilføre noget konstruktivt.
I det lys formodes også at Du forhåbentlig efterhånden må ha' lært lektien, at det ikke er særlig forstandigt, at gøre de samme fejl om og om igen.
Desuden er det et forpligtigende grundlag, at sætte sig ind i de sager man vil behandle og udtale sig om, hvor Dit andragende helt klart dokumenterer det modsatte, - ja faktisk på eksakt samme niveau, som den politiker Du henviser til, - så igen skudt helt forbi.
m.v.h.
Flemming Lundberg Petersen, formand Korsør Lystfiskerforening
Hvad er det lige i har så meget styr på Hr Lundberg ?
Det eneste som er sket er at folk i projektet har narret pt 3 kommuner til at betale 150.000kr til projektet og så er der ansat en koordinator for pengene ....
Hvad blev det til med alle de oprindelige tiltag som skulle udføres inden der blev inviteret turrister ???
/Søder
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 13:53
Citat: Søder

Citat: Lundberg

Hr. Søder !!
Her på det Vestsjællandske har vi rimelig styr på det organisatoriske, ligesom vi bestræber os på alene at udtale os i sager vi har begreb om, samt kan tilføre noget konstruktivt.
I det lys formodes også at Du forhåbentlig efterhånden må ha' lært lektien, at det ikke er særlig forstandigt, at gøre de samme fejl om og om igen.
Desuden er det et forpligtigende grundlag, at sætte sig ind i de sager man vil behandle og udtale sig om, hvor Dit andragende helt klart dokumenterer det modsatte, - ja faktisk på eksakt samme niveau, som den politiker Du henviser til, - så igen skudt helt forbi.
m.v.h.
Flemming Lundberg Petersen, formand Korsør Lystfiskerforening
Hvad er det lige i har så meget styr på Hr Lundberg ?
Det eneste som er sket er at folk i projektet har narret pt 3 kommuner til at betale 150.000kr til projektet og så er der ansat en koordinator for pengene ....
Hvad blev det til med alle de oprindelige tiltag som skulle udføres inden der blev inviteret turrister ???

Hvilke tiltag? Må vi andre få lov at få indsigt, eller er det bare smæden om igen?
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 14:22
Citat: arntc

Hvilke tiltag? Må vi andre få lov at få indsigt, eller er det bare smæden om igen?

Tiltag som undersøgelse om om de tilstedeværende fisk kan bære et større fiskepres altså om der er fisk nok ....
Flere penge til kontrol således at der ikke kan findes helt så mange ulovlige garn
Og undersøgelser af byttedyrenes tilstedeværelse i de kystnære regioner for at sikre at der faktisk er føde til de fisk vi sætter ud ...
Opkøb af garnrettigheder på udsatte steder samt special fredninger af samme for at sikre fri passage til opgangs fisk
Alle sammen punkter fra det gamle HØ SJ projekt som bare er blevet skrottet i iveren for at få turrister til Sjælland og dermed penge i de slunkne kommunekasser i omegns kommunerne !


Redigeret af Søder - 18 Mar 2014 kl. 14:25
/Søder
Til top
Lundberg Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lundberg

Tilmeldt:: 26 Dec 2006
Geografisk: Korsør
Status: Offline
Beskeder: 172
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Lundberg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 15:45
Hr. Søder ..
Magtede Du at læse/høre hvad Dit henvisende indlæg refererer til, ER DET IKKE FZ DER ER TEMA, LIGESOM DET ikke ER FZ JEG REFERER TIL, det er der Du træder forkert, - havde Du i stedet startet en tråd med de konstruktive forslag i Dit sidste indlæg, havde det været en helt anden sag, i stedet for at udstille Din bitterhed over ikke at være del af FZ, hvor Du som tidligere i flere tråde også er gjort opmærksom på, at Du jo magtede helt egenhændig at diskvalificere Dig selv.
Så lad os i stedet komme videre med vores arbejde med bevarelse og forbedring af vore vandløb, hvor så FZ på sigt må bevise Dets evne til bæredygtighed.
Det er en meget alvorlig katastrofe med de undslupne regnbueørreder, jeg har sammen med mine vandplejefolk netop gennemgået 9 km af det bedste opvækstvand, hvor samtlige lejebanker er smadret af regnbuernes gravning, altså nulvækst i år 2014, se det burde erstattes af Musholm Lax, i stedet for som nu, hvor eneste mulighed er, at kommunen bør gå i gang med retablering, en for mig at se betydelig skatteregning, - se det var senariet i f.m. indslaget med den uforstandige politikker.
Sidste indlæg herfra. m.v.h. Flemming Lundberg Petersen, Korsør.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 15:54
Hr Lundberg

Det værste er snart at det som der bliver nævnt i indslaget om at de dør fordi de ikke kan finde føde jo langt fra passer -I de svenske elve på vestkysten har man sågar haft fisk der har ynglet og små regnbuer er altså set !
Jeg har ved flere lejligheder efterspurgt offentligt hvorfor dambrugs ejerne ikke er økonomisk ansvarlige over det det store oprydnings arbejde som foregår i snart hele vores regions vandløb ,de kan jo ´godt fisnde ud af at forsikre sig mod deres eget økonomiske tab når burene vælter !
Mht til mit exit af Kejserens nye klæder så er jeg blevet smidt ud fordi mine holdninger ikke passede ind i projektet og så brugte man mit møde med BL som grund til at skille sig af med mig ....end of storry ....
Men dette skal jo ikke forhindre mig i at stille spørgsmålstegn ved det som foregår nu i FZ eller ?


Redigeret af Søder - 18 Mar 2014 kl. 15:58
/Søder
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 20:21
Henning ;

Du er sikkert en flink fyr, men dine links, teorier, påstande og forkerte sammenfatningen - er altså det rene volapyk.

Hvis du har ageret på bare lidt af samme måde i FZ, er det soleklart at de måtte verfe dig ud, for det en katastrofal omgang miskmas du får lukket ud.

I en organisation, vil udsagn som dem du lufter i denne tråd, være en katastrofe.
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 23:29
Uanset hvad Simon om du kan lide det jeg skriver eller ej så forandrer det ikke på de ting jeg skriver om at intet bliver gjort af det som var hele grundlaget for at køre projektet i stilling ! Hvis du ellers gider læse det 1. indlæg igen så har jeg rettet det til så tingene passer ....Jeg har ikke en presse sekretær som skriver for mig ....
/Søder
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Mar 2014 kl. 23:51
Citat: Søder

Uanset hvad Simon om du kan lide det jeg skriver eller ej så forandrer det ikke på de ting jeg skriver om at intet bliver gjort af det som var hele grundlaget for at køre projektet i stilling ! Hvis du ellers gider læse det 1. indlæg igen så har jeg rettet det til så tingene passer ....Jeg har ikke en presse sekretær som skriver for mig ....


Hej Henning

Tingene passer da stadigvæk ikke, når du bliver ved med at postulere at det er de folk der sidder i Fishing Zeeland som klippet handler om....

Citat: Søder


Her ser man så den skindbarlige sandhed om de folk i kommunerne som kommer til sidde og bestemme nu i Fishing Seeland ..... Tak for kaffe siger jeg bare
http://www.tv2east.dk/video/2014-03-13/lystfiskere-i-oproer



Det er en ommer!

Og hvis du virkelig har fat i den tykke ende, var det så ikke en idé at fremlægge det oprindelige grundlag som blev vedtaget så vi andre kan se for os selv at du har ret? Selvfølgelig sammen med dokumentation for at netop de ting du skriver er forkastede for bestandigt, og ikke bare en del af en liste af ting der skal arbejdes hen imod....

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 01:37
Hej Lasse

Jeg har ikke de papirer længere fra det 1. møde men kan ikke se nogen som helst tiltag i den retning jeg skriver om så derfor min harme. Og nej det er såmen ikke ting jeg finder på .....
/Søder
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 07:47
Ja, det er jo fremragende - du ændrer teksten i din "Sandheden om kommuners intentioner".
Det underbygger jo til fulde, og ganske præcist, at du ikke har nogen som helst evne til at begå dig i en saglig debat.
Du starter en tråd, med et løgnagtigt udsagn - mens du samtidig anklager andre for inkompetance,,, det er mangler på selvindsigt på et ganske højt plan.

SELVFØLGELIG har FZ udviklet sig, fra det første møde, og det er ganske naturligt - ligesom vi gik væk fra tranlamper, og opdagede noget der kaldes elektricitet.

Du er så ikke en del af den udvikling, af årsager som bliver mere indlysende, for hver gang du starter en trådSmile
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 08:14
Modsat Sødder tænker jeg, at de gæve folk bag FZ gør et stort stykke arbejde for alle sjællandske lystfiskere, præcis som Havørreder Fyn startede i sin tid. 

Jeg synes det ville være klædeligt, om Sødder bakkede projektet op, frem for igen og igen at nedgøre de mange frivilliges store stykke arbejde.

Herfra skal der tilgå de dygtige FZ-folk et stort skuldeklap, men ønske om al mulig held og lykke.

Med venlig hilsen
Niels Åge Skovbo


Redigeret af niels åge skovbo - 19 Mar 2014 kl. 08:33
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 08:57
Hmm… uanset hvad alle dette fora's DSF-støtter mener, så er projekt Fishing Seeland lavet af et materiale, som har den samme konsistens og temperatur, som de luftarter der undslipper de nedre regioner, efter et godt måltid af brunkål.

Og de østsjællandske kystfiskere har i mange år måttet konstatere, at hvis det ikke var for et tilskud af fisk fra de sydsvenske vandløb, så kunne de godt glemme alt om, at fange en havørred, og gemme fiskestangen væk på den øverste hylde i pulterummet.

/Lars
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 09:28
Ha ha, Niels Riis Ebbesen, der var du jo igen  (og forklædt som ham der Lars Jeppesen LOL)

Du synger samme triste sang som Henning Sødder, på melodien "kritik og nedgørelse af de (FZ), som vitterligt forsøger at gøre noget bedre for de mange"

Men som den bagudskuende og pessimistiske mindretal dig og Sødder vel repræsentere, har DU selv på INTET tidspunkt bidraget med så meget en enste sten der er puttet i vandet til gavn for fiskeriet. Ikke et eneste møde har du deltaget i som rep. for lystfiskerne der forsøger at få kommuner, ministerier osv. til at være med på vognen. På INTET tidspunkt Lars Jeppesen/NRE, har du bidraget med NOGET som helst, udover at brokke dig over dem som forsøger at gøre noget.

Du har nu to muligheder:

1. Fortæl KONKRET hvilke tiltag du har bidragert med (og ja, vi skal have at vide præcis hvor i kongeriget, og du må gerne bidrage med dit rigtige navn, nemlig Niels Riis Ebbesen Wink

2. Har du som forventet ikke bidraget med noget som helst beviseligt, så synes jeg du burde bakke op om de frivillige kræfter som vil det godt for vores fisk og det miljø de lever i.

Forsat god dag
Niels Åge Skovbo




Redigeret af niels åge skovbo - 19 Mar 2014 kl. 10:47
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 10:02
Det kan jo ikke komme bag på nogen som helst Niels Åge at du som DSF supporter synes rigtigt godt om arbejdet i FZ men hvilket arbejde er det lige der bliver gjort ?
Der kører en propaganda maskine for at med djævlens vold og magt at få nogle turrister til at komme at spytte i kassen for et fisker der på kysten er for nedadgående
Du sidder i bag din skærm i det mørke Jylland og aner intet om hvad der rør sig herovre ....
Tag feks det "nye" tiltag på FZ fb profil hvor man vil blæse til makrel konkurrence i SJ Odde  havn igen velsagtens fordi kommunen som havnen ligger i tilfældigvis har en masse sommerhus gæster og så det faktum at de sidder i styregruppen det er jo m,eget sigende i sig selv ...
Alle der har fisket dette fiskeri ved at turbådene stoppede med at arrangere ture deroppe fordi folk blev væk pga manglende fangster .....men det ved turisterne ikke 
Hvis dette projekt skal føre til nget konstruktivt er man nød til at gære forarbejdet først med undersøgelser af fiskeriet om det overhovedet kan bære flere fiskere 
Disse undersøgelser blæser i vinden 
Sø ja fint arbejde Niels Åge ....


Redigeret af Søder - 19 Mar 2014 kl. 10:03
/Søder
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 10:03
Henning,
du har det med at pletbløde en gang om måneden med dit had til den organisation, som fravalgte dig. Hver måned drypper dine negative holdninger ud over projektet.

Affind dig dog med, at der ikke var plads til dine holdninger og fremfærd. Og lad så være med at øse dine negative følelser ud.

Andre er villige til at gøre en indsats, og det bør du ikke ødelægge ved at være så tøsefornærmet   
Hav en positiv dag.
mvh
Kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 11:19
Keld : Hvad er der galt i at gøre opmærksom på de fejl og mangler som projektet tilsyneladende skøjter let og elefant hen over ?
Du går gang på gang efter mig som person uden at svare på de problemer som er jo unægteligt er tilstede eller ?
Er det blevet et forum for folk der bare sutter røv på hinanden og vi alle skal mene det samme eller ?
/Søder
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 12:28
Vil det være for meget forlangt, at jeg foreslår, at nogle af de tågehorn som er ansat til at propagandere for DSF i dette fora, at de lige lukker ned for deres udslip af varm luft, og at de disker op med nogle reelle kendsgerninger.

Hvor mange fisk har Fishing Seeland udsat om året langs Sjællands kyster, og hvor er disse fisk blevet udsat…?

Hvor mange kroner og ører har Fishing Seeland årligt anvendt på fiskepleje på Sjælland, og hvis der overhovedet er brugt nogle penge, hvor er de så kommet fra, og hvad er de blevet brugt til…?

/Lars
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 12:40
Hej Lars Jeppesen/NRE

Hvad har du selv bidraget med ???  LOL

Og nej, det vil du nemlig ikke fortælle, dels fordi du ikke har foretaget dig noget som helst, udover at side og nedgør dem der vitterligt forsøger at hjælpe, og dels fordi du så er nødt til at komme ud af dit "alias" …. Wink

Forsat god dag

Niels Åge Skovbo
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 13:19
Henning,
har FZ klappet i hænderne over regnbuernes hærgen - Så er der vist noget, jeg mangler at følge op på.

Jeg tvivler i det mindste på, at det kan udlægges på anden måde end at FZ er ærgerlige over udslippet.
mvh
Kjeld
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Søder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 14:57
Hvorfor bliver der der så ikke taget til kontakt til lovgiverne for at få ændret lovgivningen på området således at der kan udbetales erstatning mod den faunaforurening som det jo rent fysisk er Keld ?
/Søder
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 14:57
Hvor ville verden omkring lystfiskeri se vidunderlig ud hvis vi ikke havde alle de negativt ladet udbrud. Lad os da samarbejde og være mere oplysende over for hinanden i stedet for at bruge alle kræfterne på at skændes til ingen verden nytte.

Løfter stråhatten for dem som gør et fint stykke arbejde ved vores vandløb, stor respekt for det. (har selv brugt mange år på det, og forstår vigtigheden af det)

Jeg vil dog også gerne sige at jeg ikke altid er enig i hvad DSF gør, men de gør dog trods alt noget, personligt så jeg gerne at DSF blev splittet op i nogle regioner (5-7 stykker) Dog med det samme hovedsæde som der findes i dag, således at hver region kunne råde over de penge som kom ind fra egen region, dog minus et bidrag til hovedsædet for den overordnet drift af et samlet DSF. Denne løsning kunne jeg godt se som en fordel for FZ.
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 15:08
Citat: Søder

Hvorfor bliver der der så ikke taget til kontakt til lovgiverne for at få ændret lovgivningen på området således at der kan udbetales erstatning mod den faunaforurening som det jo rent fysisk er Keld ?


Hvordan havde du så tænkt dig at et sådan erstatningskrav skulle gøres op. Man kan ikke dokumentere hvor stor en bestand der er blevet ødelagt, på grund af en opgang af regnbuer i en å, som ødelægger div. gydebanker.

Uden en konkret bevisførelse, ingen erstatning, sådan er loven desværre.

Men man kan jo fremsætte en ønsketænkning for at opdrættet af regnbuer forgik på land, men den tror jeg aldrig vil komme for der er der alt for store økonomiske investeringer og krav til disse anlæg.
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 17:37
Tja...

Jeg savner unægteligt, at den "sandhed" som trådens overskrift lover - kommer frem.
Særligt i lyset af hvad trådstarter, startede med at skrive i første indlæg ?? , inden han redigerede "selveste sandheden"LOLLOL

Hvor  er de fakta, som bakker op om den bombastiske overskrift ? Bare et eller andet, bare en flig af eksakt viden, eller blot et stænk af (selv)indsigt ??

Tråden er en farce, som det desværre er blevet for vane fra den hånd.
Til top
Kim Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Krpe12111211

Tilmeldt:: 11 Apr 2010
Geografisk: Aulum
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Krpe12111211 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 17:47
Tja Simon   ....... lidt selv indsigt skriver du  ..... kig lidt indad for du skriver i en total nedladende tone ...... og det er vel kun benzin på bålet. Så følg dit eget råd og skriv i en sober tone.
 
Og det er generelt pissetræls Confused med altid at læse så negative indlæg som der kommer herinde på et ellers for så mange meget interessant emne. 
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 17:58
Kim :

Ja, jeg kan love dig for at jeg skriver i en lettere nedgørende stil - for tråden, og særligt det uredigerede startindlæg,, var det rene vanvid.

Det svarer til at give Putin skylden for, at Jens Bursell har opfundet et release-rig, fordi der er et i i begge navne.
Siden Jens Bursell var ude ved mit fiskevand, har jeg forøvrigt ikke set storken (som ellers bor i området) - det må så også være Jens Bursells (og hans release-rigs) skyld.. Og Jens har skrevet noget positivt i Fisk&Fri om FZ - så det HELE må kunne føres tilbage til FZ LOLLOL
Henning blander simpelthen alt muligt ævl og nag sammen, og linker til historier som ikke har noget med hans udsagn at gøre - eller som endda direkte modsiger hans "sandhed".

Det er, set fra min synsvinkel, direkte knald i låget.
Til top
Kim Pedersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Krpe12111211

Tilmeldt:: 11 Apr 2010
Geografisk: Aulum
Status: Offline
Beskeder: 73
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Krpe12111211 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 18:07
Simon
 
Det er muligt at du er meget uenig i det som Henning skriver, men alle de udgydelser der kommer ud af dig er jo også vrøvl  ..... og måske kommer ud af gammelt nag ..... ved det ikke.
 
Men hvorfor kan I ikke argumentere i en ordentlig tone, vi er trods alt nogle der sidder og er meget interesseret i hvad der sker med vores elskede kystfiskeri Smile.
 
Og rent personligt kan jeg godt undvære alt det   ---- øv - øv - øv snak ..... gå dog efter bolden og ikke manden i knæhøjde selvom du er totalt uenig med ham.
 
Har du fakta og så del dem med os for jeg er sgu da voldsomt interesseret i hvad der rører sig med hensyn til forbedringer i vores fiskeri.
 
Og du behøver ikke at være enig med mig  ...... !! 
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 19:08
Kim :

Du har ret i, at jeg burde holde mig i skindetSmile

Henning har bare, gennem længere tid, startet tråde og opsat nyheder - hvor der har været total mangel på sammenhæng mellem påstand og sandhed.
Det samme gør sig gældende i denne tråd, og inden har rettede sit startindlæg om "sandheden", var det endnu værre - det var faktisk rendyrket løgn.

I lokalpolitik er det lægfolk der vælges, de er ikke nødvendigvis eksperter i de udvalg de opnår sæde i, og de kommer derfor til tider til at udtale sig uheldigt.
Nogle gange kan man ønske at de venter til at udtale sig, til de har adspurgt "eksperter"... Dog er der også i dette, en fare for at politik bliver styret af embedsmænd - hvis lokale politikkere udelukkende støtter sig til disse.

Jeg ved at der idag er et indslag i Tv2Øst, hvor emnet er til debat,,,, lad os dog se det (jeg kan desværre ikke se den station)
Det kan jo være at politikkeren, har opnået lidt viden nuSmile
Til top
Martin Eggert Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Eggert Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eggert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 19:08
Noget sker der da, men det er jo nemmere at svine til...:




Undersøgelse

Redigeret af Eggert - 19 Mar 2014 kl. 19:10
/Martin Eggert - kystfluefiskeren.dk
Til top
René Jespersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Rene J. Avatar

Tilmeldt:: 25 Nov 2009
Geografisk: vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 46
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rene J. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 19:30
Martin, jeg skulle lige til at linke til den artikel. Er spændt på hvad Hr. Søder og NRE kan få vendt den til! Men noget negativt skal det nok blive!
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 19:54
Citat: Rene J.

Martin, jeg skulle lige til at linke til den artikel. Er spændt på hvad Hr. Søder og NRE kan få vendt den til! Men noget negativt skal det nok blive!
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 20:56
Hej Martin, på den side som du har postet et link til, der står der flg.: "Hvis vi vil have flere havørreder på kysterne, så er det en forudsætning, at vandløbene producerer flere smolt", i teorien er det sikkert rigtig nok, men ude i virkeligheden er det er jo kun varm luft og tom snik-snak uden et reelt indhold.

På Sjælland er der så få vandløb og så mange lystfiskere, at selv om alle åer blev restaureret med slyngninger og gydebanker, så vil de slet ikke kunne følge med det fiskepres der er på havørrederne.

Dette udspil står også i skærende kontrast til, at der i over 60 år er blevet udsat enorme mængder af havørreder i næsten alle de jyske åer, og hen over de sidste 30 år er der også blevet udsat millioner af laks i de største af vandløbene.

Men når man vil lave et Fishing Seeland projekt, så skal en forøgelse af fiskebestandene udelukkende kunne klares ved en naturlig selvreproduktion.

Konklusionen er vist, at Fishing Seeland projektet er et luftkastel uden et reelt indhold, og ud over udgiften til produktionen af en hjemmeside, og nogle flyers, så er der ikke i Fishing Seeland projektet afsat en enste krone til flere fisk på Sjælland.

/Lars

Redigeret af LarsJep - 19 Mar 2014 kl. 20:57
Til top
Martin Eggert Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Eggert Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eggert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 21:26
Hej Lars,

Sikke noget gedigent vrøvl, der emmer af ondt i røven over et eller andet.

Rapporterne siger jo netop, at selv uanselige små vandløb ofte rummer ganske stort potentiale, og at adskillige af dem tidligere har rummet masser af gydefisk.

Hvad kan der være galt i, at få en unik del af den danske natur tilbage, og samtidig få flere fisk til lystfiskerne? At der måske ikke kommer til at være nok 5-kilos blankfisk på Stevns til alle de københavnske blysvingere, ser jeg ikke som grund til at ødelægge dette projekt.

Fishing Zealand rummer også så meget andet godt, at man burde skamme sig over at udtale sig så latterligt over det, som visse herinde gør!
/Martin Eggert - kystfluefiskeren.dk
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 21:36
Hej Lars Jeppesen/eller måske NRE!!


Vil du ikke nok være søde og fortælle os andre uvidende ikke indforstået personer i dit forhold til andre her på siden om!! Hvad du selv har bidraget med ??? med hensyn til havørredens ve og vel, naturpleje med mere, for så har vi andre også en chance for at kunne tage stilling til dine indlæg. Du er i flere sammenhæng blevet bedt om det, men du er aldrig kommet frem med noget, i stedet for at skyde med løst og vådt krudt hele tiden.

Det ville være det mest rigtige af dig at gøre. Hvis ikke du kan det så hold dig fra debatterne med dine tvetydigt påstande og bemærkninger.

På forhånd tak.
Til top
Lars Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LarsJep Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2013
Status: Offline
Beskeder: 198
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LarsJep Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 22:19
Bare rolig jeg har ydet min indsats for naturen og vandmiljøet, så jeg skylder ikke noget på den front.

Og denne tråd handler ret beset ikke om hvad jeg gør, men derimod om Fishing Seeland projektet, og der er stadig ikke nogen som har besvaret mine spørgsmål, og derfor skal jeg da gerne gentage dem.

Hvor mange fisk har Fishing Seeland udsat om året langs Sjællands kyster, og hvor er disse fisk blevet udsat…?

Hvor mange kroner og ører har Fishing Seeland årligt anvendt på fiskepleje på Sjælland, og hvis der overhovedet er brugt nogle penge, hvor er de så kommet fra, og hvad er de blevet brugt til…?

/Lars
Til top
Hans-Jørn Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Fluefisker

Tilmeldt:: 02 Okt 2002
Status: Offline
Beskeder: 506
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fluefisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Mar 2014 kl. 22:35
OKAY så må du stille dig tilfreds med dette svar

FZ er en ny medspiller på banen, som har brug for vores opbakning til sit arbejde.
Til top
jim holm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
scott Avatar

Tilmeldt:: 28 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 2520
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér scott Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2014 kl. 01:04
Hm ja...ellers må vi kalde dem Fishing Zero Dead

Mvh
Jim.
Til top
Martin Eggert Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Eggert Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Eggert Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Mar 2014 kl. 08:26
Så succeskriteriet for FZ er, hvor mange ørreder de har sat ud langs Sjællands kyster?

Den lader vi lige stå - og konstaterer samtidig den ufattelige uvidenhed, der lægger bag det udsagn/spørgsmål!

Man kunne måske have ønsket, at visse personer trods alt satte sig ind i stoffet?

FIshing Zealand

Redigeret af Eggert - 20 Mar 2014 kl. 08:28
/Martin Eggert - kystfluefiskeren.dk
Til top
 Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres