Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJimmy Pajbjerg lystfiskeri.dk

 Besvar Besvar
Forfatter
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Jimmy Pajbjerg lystfiskeri.dk
    Sendt: 23 Mar 2014 kl. 08:13
Hej derude
Er der nogen, som kender til Jimmy Pajbjerg? 
For flere år siden lavede han lystfiskeri.dk, hvor der blev tilknyttet mange lokalredaktører. Tingene gik vist ikke som han havde forestillet sig og det gik mere eller mindre i stå.

Jeg stoppede som lokalredaktør for mange år siden, men er stadigvæk oplistet på siden, med billede og mail. I januar sendte jeg en mail til Jimmy, om at få fjernet alt. Intet svar....
Kan han rent juridisk, blot lade siden være uændret, med vores navne hvis man vil have det fjernet?

Mvh Jesper

Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 08:32
Kender ikke manden, og det kan godt være det er helt åndsvagt råd, men hvad med at prøve at ringe til ham? Googlede lidt og så, at der var et tlf nr på en person af af samme navn. Kan godt forestille mig, at det er træls at blive brugt på en måde, man ikke selv har lyst til.
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 08:50
Jeg fandt et telefonnummer på hans hjemmeside. Han oplyser kontaktmulighed på mail og telefon. Siden han ikke reagerer på mail,, må jeg jo ringe så :-( 


Er der andre, som har haft samme oplevelse, med ønske om at blive fjernet fra listen?


Redigeret af sage - 23 Mar 2014 kl. 08:51
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Marc Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Lucius Avatar

Tilmeldt:: 16 Jun 2010
Status: Offline
Beskeder: 482
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 09:13
Hvorfor ikke prøve at ringe inden man begynder at lave opslag og alt muligt? Virker lidt dumt.
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 11:04
Hvis du læser trådstarters indlæg så stilles der faktisk et relevant spørgsmål som jeg ville synes var rart at ha på plads inden heg kontakter manden pr telefon. .. måske man skulle læse indlæget før man dømmer folks handlinger som dumme...

Mik
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 11:59
Prøv evt at kontakte ham her https://www.linkedin.com/profile/view?id=46836888&locale=en_US&trk=tyah&trkInfo=tas%3AJimm%2Cidx%3A2-3-4
/Søder
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Mar 2014 kl. 18:25
Citat: Søder

Prøv evt at kontakte ham her https://www.linkedin.com/profile/view?id=46836888&locale=en_US&trk=tyah&trkInfo=tas%3AJimm%2Cidx%3A2-3-4

Jeg har kopieret dit link ind browseren og så skal jeg oprette mig som bruger. Godt nok besværligt, at kontakte ham. Jeg må ringe.

Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2014 kl. 12:20
Her er status.

Jeg har lige talt med Jimmy Pajbjerg. Han havde godt set, mine 4-5 forsøg på henvendelse, men sagde at det havde han ikke teknisk forstand til, at ændre. Ham der kunne det, var forduftet og rendt med pengene. Ja og... tænker jeg? Sikke en forklaring. Jeg blev faktisk sur over, at han ikke havde ulejliget sig med, at ringe tilbage, når nu han havde set mine mails. Mit indtryk er, at han intet får gjort ved det. Derfor måtte jeg sige, at så måtte jeg bede politiet om, at få mig fjernet fra siden. Da jeg havde sagt det lagde han blot røret og lod mig hænge til jeg selv afbrød. Gud fader hvor useriøst. Hvem er bad guy her? Ham der rendte med pengene eller ham, som siger han gjorde det? Så luk dog siden ned, hvis du ikke gøre noget i den Jimmy!!
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2014 kl. 12:21
Citat: sage

Citat: Søder

Prøv evt at kontakte ham her https://www.linkedin.com/profile/view?id=46836888&locale=en_US&trk=tyah&trkInfo=tas%3AJimm%2Cidx%3A2-3-4

Jeg har kopieret dit link ind browseren og så skal jeg oprette mig som bruger. Godt nok besværligt, at kontakte ham. Jeg må ringe.


Jeg tror ikke, ham du nævner er den rigtige....
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Henning Søder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Søder Avatar

Tilmeldt:: 17 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 1231
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2014 kl. 16:00
Jesper nu har jeg jo selv i tidernes morgen været lokal rapportør på sitet så jo det er jeg sikker på og kender Jimmy privat så ....
Hvorfor er det så vigtigt for dig at få slettet din profil fra et site som nærmest ingen bruger ?
/Søder
Til top
Ove Leif Petersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
leif P Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2007
Status: Offline
Beskeder: 265
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2014 kl. 16:28
Det var dælme et underligt ? Hr. Søder.. Det er vist ikke så svært at forstå man ikke har den store lyst til.., at figurer som værende med på en hjemmeside man ikke selv er en del af mere   

Leif P
Because:Maybe one day i will catch a mermaid!
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2014 kl. 22:02
Citat: Søder

Jesper nu har jeg jo selv i tidernes morgen været lokal rapportør på sitet så jo det er jeg sikker på og kender Jimmy privat så ....
Hvorfor er det så vigtigt for dig at få slettet din profil fra et site som nærmest ingen bruger ?

Jamen hr. Søder. Nu bor jeg i et område, hvor der kommer mange turister. Derfor er jeg blevet kontaktet, af lystfiskere som mener jeg bør leve op til min lokalrapportør status. Men hey det er jo egentlig ligegyldigt. Hvis jeg efter alle de år ønsker mit navn fjernet fra lystfiskeri.dk, så skal Jimmy fanden galeme bare se at få det gjort. Han har blot ignoreret mig, hvilket ikke er i orden. Jeg er sikker på, at der findes en lovgivning omkring den slags ting. Derfor har jeg nævnt politiet i telefonsamtalen med ham. Jeg tror de fleste vil mene det er tåbeligt, at han ikke blot efterlever mit simple ønske Angry
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2014 kl. 22:12
Hvordan sletter jeg hele denne tråd? Det ser ud til at problemet er løst. 
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres