Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

bo hall

 Besvar Besvar
Forfatter
thomas kolmorgen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kolmorgen

Tilmeldt:: 09 Okt 2007
Geografisk: lindenborg
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kolmorgen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: bo hall
    Sendt: 27 Mar 2014 kl. 21:35

Foredrag med Bo Hall, den svenske fiske guru.

 

Foredraget vil omhandle brug af ekkolod og fiskeri på havet, det er noget som du ikke vil gå glip af som småbådsfisker!

 

Tid:                Den 27 september  2014 kl 9.00 til vi er færdige

Sted:             I Aalborg, nærmere oplysninger følger.

Varighed:       Du skal regne med min. 9 timer der vil være mad ca. midt i foredraget i form af 3 slags grillet kød med salat, kartoffelsalat & flutes.

 

Der vil kunne købes øl og vand samt kaffe og thé til billige penge.

 

Prisen afhænger lidt af hvor mange vi bliver. Kan vi samle 50 personer, så bliver det ca. 300 kr pr. person. Tilmeldingen er bindende, så ved tilmelding vil jeg gerne bede om at få overført pengene, så jeg ikke står med hele regningen alene. Håber det er ok, skal jo betale Bo Hall samt for maden - men syntes også det er billigt for sådan et langt foredrag.

 

Der vil også blive mulighed for at købe Bo Halls bog denne dag - selvfølgelig til billig penge.

 

Claus Fiskekortet vil også deltage og medbringer også nogle gode tilbud.  Der kommer måske også en producent af top trolling blink, den aftale er ikke helt på plads men eller vil jeg have en demo tavle med de gode trolling blink.  Måske kommer der også andet godt.

 

Tilmelding skal ske til min mail kolmorgen@mail.dk så vender jeg tilbage til jer med konto nummer når der er nok tilmeldinger. Jeg håber virkelig, det er noget i har lyst til at deltage i og det vil blive først til mølle vedr. tilmelding.

 

Med venlig hilsen

Thomas kolmorgen

Tlf 40915502

kolmorgen@mail.dk

 

En billigere mulighed for mad er, hvis jeg laver en dynge pullet pork med burgerboller og salat. Mere arbejde til mig, men så er prisen nok også ca. 30-40 kr. billigere pr. næse men det vil jeg være ked af, men gør det gerne J hvis vi kan samle 50 personer.

 

 

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres