Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

-Kystfiskeri på Færøerne (Klaksvik)....???

 Besvar Besvar
Forfatter
Bjarke Strøm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Easer

Tilmeldt:: 04 Apr 2014
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Easer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: -Kystfiskeri på Færøerne (Klaksvik)....???
    Sendt: 05 Apr 2014 kl. 13:45
-Nogen der kender forholdene for kystfiskeri på Færøerne, nærmere bestemt ved Klaksvik....?

-Hvad jeg mest gerne vil vide er om det går lige ned eller om der er lidt fladt ud fra kysten (tager ikke waders med), og hvad der er af fisk....?

Jeg er mest i Klaksvikområdet og er ikke "mobil", så søerne på de andre øer er vist ikke så interessant, det bliver vist bare lidt fiskeri fa kysten....

-Har tænkt på at prøve et bombardaflåd, nogen anbefalinger....?

Bjarke
Til top
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Apr 2014 kl. 16:32
Vedrørende fiskeri på Færøerne så er de nordlige øer der hvor Klaksvik ligger de højeste. De fleste steder kan du fiske stående på klippekysten og du vil fint kunne fiske med bombarda og blink.
mvh
Jon
Til top
Bjarke Strøm Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Easer

Tilmeldt:: 04 Apr 2014
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Easer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Apr 2014 kl. 14:59
-Mange tak, det var lige det jeg ville høre, hvor dybt er der (ca) 5, 10 og 20 meter ude....?

Bjarke
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres