Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

waders til knægten

 Besvar Besvar
Forfatter
finn kjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
finn_kjær

Tilmeldt:: 17 Apr 2013
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 118
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér finn_kjær Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: waders til knægten
    Sendt: 08 Maj 2014 kl. 12:04
Hey,

jeg vil gerne have et par waders til knægten - han er 13 år, 160 cm høj og bruger 40/41 i skostørrelse.. 

Jeg har vanskeligt ved at finde nogen han kan passe - passer skostørrelsen er de alt for lange, og passer længden er skostørrelsen alt for lille..

Er der nogen i panelet der kan anbefale/kender til waders der ville kunne passe sådan en knægt---
Mvh Finn
Til top
Ronnie Schrøder Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ronnie Avatar

Tilmeldt:: 14 Feb 2004
Geografisk: 8240 Risskov
Status: Offline
Beskeder: 25
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronnie Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 13:06
Hej Finn

Disse waders vil han kunne passe se link: http://www.123nu.dk/lystfiskeri/brugtmarked_kontakt.asp?menu=Brugtmarked&id=73190
Men de er nok for dyre, er mit gæt.

Redigeret af Ronnie - 08 Maj 2014 kl. 13:11
Til top
ole menander Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
OleOrm

Tilmeldt:: 18 Feb 2005
Geografisk: midtJylland bl.a Hald Sø
Status: Offline
Beskeder: 188
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér OleOrm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 13:35
har et par nye rapala neoprene 40/41 forholdsvis korte ben.
men dog for lange til konen som er 1,52
kan erhverves for 280,-
i viborg
Til top
Claus Petersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
claushpetersen

Tilmeldt:: 06 Feb 2011
Geografisk: Hjørring
Status: Offline
Beskeder: 0
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér claushpetersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 16:01
Hej Finn 
Prøv Fladen waders. Har lige købt et par i str. 41 til min knægt der er snart 13 år og 160 cm høj og de sidder okay... Kan også passe dem næste år...
Vh Claus 
Til top
Erik Carsten Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Formanden Krogen

Tilmeldt:: 18 Okt 2011
Geografisk: Helsinge
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Formanden Krogen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 17:45
Hej
Jeg har et par størrelse 41, de koster gratis de er nye. Jeg bor i Helsinge. 30491719 
Til top
kenneth westlin Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
westlin Avatar

Tilmeldt:: 12 Mar 2002
Status: Offline
Beskeder: 175
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér westlin Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Maj 2014 kl. 18:23
hejsa.
jeg har et par vaders + sko på den blå avis http://www.dba.dk/fiskebeklaedning-taiman-et/id-1005989742/

hvis det skulle have din interresse.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down