Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zpey Ultimo 2 wf6f

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper Thomassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elgaarddk Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elgaarddk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Zpey Ultimo 2 wf6f
    Sendt: 26 Maj 2014 kl. 22:19
Har lige bestilt denne line på skittfisk.se kom dog i tvivl har denne model loops ? da jeg ikke gider selv at lave dem.
Til top
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 12:13
de er uden løkker, har lige købt en kl6 og en kl8 der fra.

hilsen Claus

www.sjyden.blogspot.com/
Til top
Casper Thomassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elgaarddk Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elgaarddk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 12:38
Tak for svaret, har du selv lavet loops for tror desværre de har været hurtige om allerede at sende min pakke (: 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 13:46
Citat: sjyden

de er uden løkker, har lige købt en kl6 og en kl8 der fra.


Hvad kom du til at give for dem?

Min #6 som jeg har givet 700 kr for Cry var løkkerne dog lavet fra fabrikken. 


Mvh
Henning
Til top
Casper Thomassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elgaarddk Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elgaarddk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 14:50
Har kigget på forskellige sider, nogle steder står der de uden, andre steder står der de med, så er det ikke nemt mere (:
Til top
claus Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
sjyden

Tilmeldt:: 07 Apr 2009
Status: Offline
Beskeder: 80
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sjyden Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 15:39
gav 350kr stykket. har selv lavet lykker med krympflex.
hilsen Claus

www.sjyden.blogspot.com/
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Maj 2014 kl. 16:15
Citat: sjyden

gav 350kr stykket. har selv lavet lykker med krympflex.

Det er bare billigt for liner i den kvalitet, og det er da også let at lave løkkerne som du har gjort. Smile

Måske man skulle købe sig en reserveline! Wink
Mvh
Henning
Til top
Casper Thomassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elgaarddk Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elgaarddk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 15:33
Nu har jeg fået line og det sæt fra go-fishing til at lave løkker med, vil i anbefale jeg ligger linen dobbelt eller vil i anbefale jeg bruger det lille stykke line der med fra go-fishing. Jeg er os lidt i tvivl om hvor hvidt det den koniske ende der forenden af linen ? alt det kortes stykke inden den skifter farve.
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 15:44
Citat: Elgaarddk

Nu har jeg fået line og det sæt fra go-fishing til at lave løkker med, vil i anbefale jeg ligger linen dobbelt eller vil i anbefale jeg bruger det lille stykke line der med fra go-fishing. Jeg er os lidt i tvivl om hvor hvidt det den koniske ende der forenden af linen ? alt det kortes stykke inden den skifter farve.

Ja, det korte stykke inden de sorte markeringer, er forenden af linen.

Jeg plejer at lægge linen dobbelt, når jeg laver smelteløkker. Du kan se fremgangsmåden på følgende link Løkker med krympeflex  


Redigeret af Henning - 03 Jun 2014 kl. 15:45
Til top
Casper Thomassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elgaarddk Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elgaarddk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 16:00
Endnu en gang mange tak. Tror snart jeg er ved at være klar, den line virker super behagelig at køre fingerne på, så det kan kun blive bedre end det skrammel okuma line (:
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 17:29
Undskyld OT. Men hvordan ser det ud med Told og afgifter osv. når man handler hos skittfisk.se, altså de er jo et norsk firma og har et swe site men alle vare bliver vel sendt fra NO? 
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 18:19
Citat: Bishop

Undskyld OT. Men hvordan ser det ud med Told og afgifter osv. når man handler hos skittfisk.se, altså de er jo et norsk firma og har et swe site men alle vare bliver vel sendt fra NO? 

Ikke et forum jeg ellers vil anbefale, men se her http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=6318&pid=70028#pid70028
Til top
Kenneth Glarrild Petersen B Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Bishop Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2004
Status: Offline
Beskeder: 457
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bishop Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 18:42
Citat: Henning

Citat: Bishop

Undskyld OT. Men hvordan ser det ud med Told og afgifter osv. når man handler hos skittfisk.se, altså de er jo et norsk firma og har et swe site men alle vare bliver vel sendt fra NO? 

Ikke et forum jeg ellers vil anbefale, men se her http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=6318&pid=70028#pid70028

Takker for hjælpen.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Til top
Casper Thomassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elgaarddk Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elgaarddk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 19:08
Det er noget jeg kan svare på (: der er aldrig told og moms fra eu lande, dog tror jeg norge høre med til eu zone eller i den stil, for jeg betalte heller ikke told eller moms.
Til top
Dennis Poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dennis Poulsen

Tilmeldt:: 26 Mar 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 19:57
Norge høre ikke til eu zonen, men pakken bliver også sendt fra sverige, det er hverfald det der står på pakken.

Til top
Casper Thomassen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elgaarddk Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elgaarddk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 20:52
http://www.euo.dk/flash_docs/europakort/ Dennis du har ret fandt lige dette link
Til top
Dennis Poulsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Dennis Poulsen

Tilmeldt:: 26 Mar 2014
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dennis Poulsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 22:24
Jep men det er jo også lidt ligemeget da pakken sendes fra sverige
Til top
Stefan Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
stefanskovbo Avatar

Tilmeldt:: 07 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 486
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér stefanskovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 23:40
Citat: Henning

Citat: Bishop

Undskyld OT. Men hvordan ser det ud med Told og afgifter osv. når man handler hos skittfisk.se, altså de er jo et norsk firma og har et swe site men alle vare bliver vel sendt fra NO? 

Ikke et forum jeg ellers vil anbefale, men se her http://www.fiskevand.dk/showthread.php?tid=6318&pid=70028#pid70028

Nej, for det er jo skidt med et forum - hvor der er en god tone Wink
Min blog :-)
http://web.me.com/stefanskovbo/toerflue.dk/Velkommen.html
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres