Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Guideline Exceed Switch hjælp med line,

 Besvar Besvar
Forfatter
Mathias due jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Duk Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2013
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Duk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Guideline Exceed Switch hjælp med line,
    Sendt: 02 Jun 2014 kl. 19:36
Jeg har investeret i en Guideline Exceed switch 11' #7. Og nu er jeg helt lost med hensyn til linevalg. Hvis det er muligt er jeg mest ude efter en line som både kan bruges til alm overhåndskast og en line som kan lave underhåndskast (spey??)..Stangen er opgivet til en kastevægt på 16-18 gram.

På forhånd tak for hjælpen !
Dukzor
Til top
Jakob Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jabber Avatar

Tilmeldt:: 11 Mar 2008
Status: Offline
Beskeder: 643
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jabber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2014 kl. 20:35
http://www.guideline.no/Switch+Multi+Tip+WF+(New).d2Y-18UlNO38pBp7q5B8Nxh0xE2N13PYpwtrI3o.ips?template=engWebshop

Fin line :)
Til top
Kim Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kim jakobsen Avatar

Tilmeldt:: 13 Jan 2006
Status: Offline
Beskeder: 258
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kim jakobsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2014 kl. 20:44
Køb dig en switch line fra Guideline. Så passer det! 

Til top
Mathias due jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Duk Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2013
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Duk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Jun 2014 kl. 21:30
Okey super :) Men er stadig lidt i tvivl.. Den line i en klasse 7 vejer 21gram og stangen er opgivet til 16-18gram skal jeg så helt ned og købe linen i en klasse 5 eller 6 ? eller skal jeg bare ha den tunge? :) Håber ikk jeg er alt for besværlig.. hehe
Dukzor
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres