Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvordan transpoterer du grej på scooter

 Besvar Besvar
Forfatter
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: hvordan transpoterer du grej på scooter
    Sendt: 03 Jun 2014 kl. 18:49
jeg har købt en pgo dr big ¨så jeg kan komme ud og fiske, problemet er jeg er usikker på hvordan jeg for stang med på en sikker måde. jeg har prøvet at have den i rygsæk, det er en 2delt stang 1,35meter pr del den er self delt under tranport. stangen ragede så mod de lave træer på cykelstier. har du fundet en god og sikker måde at transpotere stang,net osv på del gerne :-)

at have den stående mellem benene under transport tør jeg ikke 250gram flytter sig let
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 03 Jun 2014 kl. 21:33
En stangtaske som sidde på ryggen og så tasken mellem benene, sådan kører jeg 3-4000km årligt😉
Til top
thomas klausen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomas klausen

Tilmeldt:: 25 Maj 2008
Status: Offline
Beskeder: 249
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomas klausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 05:44
da jeg havde scooter fik jeg fingrende i et transport rør med rem til at ha på ryggen og så tog jeg min taske og net mellem benene eller både tang og taske på ryggen and på hvor langt jeg skulle osv.
Mvh.
Thomas klausen
Til top
bo madsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
botage Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 321
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér botage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 06:37
jeg bruger også en stangtaske, http://www.lystfiskeren.dk/gevaeretui.html
f.eks er et gevær etui udmærket, biltema har et godt billigt et, ellers er 3 og 4 delte stænger det nemmeste,,de kan jo "bindes fast" jeg har også kort mange kilometer med waders og det hele, og det kan sagtens lade sig gøre.En top boks er også en god ting.
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 08:26
god ide med et rør. tror jeg vil køre op i jemogfix og se hvad de tager for et pvc rør. hvis det er billigt kan jeg selv lave et, det er altid rart at spare penge :-) måske man kan lave noget man kan stripse fast til håndtagene bag på scooteren

jeg har top box 37 men man løber godt nok hurtig tør for plads på en scooter selv med taske
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 08:34
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 08:42
hold da op det kalder jeg godt pakket, tak for Inspirationen :-)

hvor langt må ting stikke ud bag på knallert ?
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 08:57
Google er din ven.... prøv

http://www.trafikstyrelsen.dk/DA/FAQ/Koretojer/Oevrige/Transport-af-omfangsrigt-gods.aspx

/J
Til top
Hans-Erik Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hean Avatar

Tilmeldt:: 14 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 625
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hean Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 15:34
Boxen bagpå og rummet under sæddet kan rumme en del grej og andet man slæber med.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 19:39

Var det dig jeg så køre hjem fra fisketur, godt pakket?.....Smile
Var det 
/J


Redigeret af Jørgen S - 04 Jun 2014 kl. 19:48
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 04 Jun 2014 kl. 21:53
ved godt at den ikke rigtig gælder  men jeg er glad for den.  en brugt postcykel..

Redigeret af kano3 - 04 Jun 2014 kl. 21:59
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jun 2014 kl. 07:27
Ja men... på vej hjem fra Distortion møder jeg igen.... Det er vel ikke dig? Eller er det bare nattens fadbamser der får synet til at svigteBig smile




Redigeret af Jørgen S - 05 Jun 2014 kl. 15:49
Til top
dennis heine sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
nannabella

Tilmeldt:: 02 Nov 2011
Geografisk: horsens
Status: Offline
Beskeder: 11
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér nannabella Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2014 kl. 07:47
Jeg har klippet en tynd rustfri plade,der passer nede mellem foderne,og svejset et rør midt på pladen,med en diameter der passer til 2 -3 stænger.Så står stængerne mellem mine arme,og kan ikke skride ud ved foderne.
Til top
Henrik Petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hp020359 Avatar

Tilmeldt:: 24 Aug 2003
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 55
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp020359 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Jun 2014 kl. 09:38
Jeg gør nogelunde som Dennis, jeg har min rygsæk stående på fodpladen, og lader lynlåsen være åben i toppen,så sætter jeg stængerne ned i rygsækken, og har det øverste af stængerne mellem armene.

K&B
Henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres