Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Det Fleksible Rørflue System

 Besvar Besvar
Forfatter
Michael Clausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ByClausen

Tilmeldt:: 24 Maj 2014
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ByClausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Det Fleksible Rørflue System
    Sendt: 07 Jun 2014 kl. 22:53
Hey alle

Jeg har fisket med rørfluer i noget tid nu og er så faldet over noget "nyt". Det Fleksible Rørflue System.  Jeg har læst en del om det og kunne godt tænke mig at lege lidt med det. MEN kan det virkelig passe at man selv skal binde fluerne og hvad der ellers skal til selv? Jeg binder ikke selv og har faktisk aldrig gjort...

Michael
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Jun 2014 kl. 23:11
Du kan helt sikker købe fluerne og delene af Per Karlsen... Per har sat et sådan sæt på auktion flere gange.
du kan i dette forum søge på PK og sende ham en pm. 

/J 
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2014 kl. 07:48
Helt enig Jørgen.
PK flexsible system er endu en af hans geniale opfindelser.
Jeg har testet det her for nylig i Skjern, og dey fungere helt fint.
Per
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2014 kl. 08:16
Hej Michael.

Det Fleksible Rørflue System (DFRS) er et system, som jeg har arbejdet med i små 10 år, men det er meget ældre, idet vi reelt startede op allerede i midten af 80erne.

Det er i dag et meget omfattende system, som kan laves af alle, og det er ikke så meget forskelligt, som standard rørflue systemet, som bruges rundt om i verden.

Det heldige med DFRS er så, at nutidens mange tilbehørs dele, fra proffessonelle firmaer også passer til systemet, og gør det ikke, så kan det hele tilpasses.

Grund ideen med DFRS er, at man kan skifte delene i stedet for at have et fastlåst system, hvor hele fluen skal skiftes hver gang det ønskes, så er DFRS sådan indrettet, at man kan skifte vingerne / fronten og kroppene, + så mange andre ting + at jeg har satset på, at lave mange ting selv, det giver så en hobby i hobbyenTongue

DFRS er et uendeligt system, da kun fantasien sætter grænserne.

Mvh
P.K.


Til top
Michael Clausen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ByClausen

Tilmeldt:: 24 Maj 2014
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ByClausen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2014 kl. 12:22
Tak for svarene.

Det virker super interessant og jeg kunne godt tænke mig at prøve det. Er der mulighed for at jeg kan købe et sæt at dig (P.K)
Til top
Per Karlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
PK Avatar

Tilmeldt:: 18 Mar 2004
Status: Offline
Beskeder: 1737
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér PK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Jun 2014 kl. 13:33
Hej Michael.

Kontakt mig på:

pkarlsen2003@hotmail.com

så tager vi den derfra.

Mvh
P.K.


Redigeret af PK - 08 Jun 2014 kl. 13:33
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres