Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hornfisk nær Fredericia

 Besvar Besvar
Forfatter
mads kongshaug Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Madskm Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2010
Status: Offline
Beskeder: 197
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Madskm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hornfisk nær Fredericia
    Sendt: 13 Jun 2014 kl. 12:01
Hej,

Min søn på 7 år, Bertram, vil rigtig gerne ud og fiske, hvilket jo er skønt... Og jeg tænkte på at finde et godt sted med Horn eller/og fladfisk til ham her i dag. Min første tanke er Strib ved fyret (skal være i Vejle/Fredericia/Strib/Kolding området), men vi vil dog få lidt vind i håret ifg DMI der.

Da det efterhånden er længe siden, jeg selv har været på kysten, håber jeg på, at nogle af jer kunne give et par "sikre" tips, så Bertram kan få en god oplevelse med lidt stram line...

Mvh

Mads
Til top
Joachim Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gråfrede Avatar

Tilmeldt:: 04 Sep 2008
Status: Offline
Beskeder: 206
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gråfrede Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Jun 2014 kl. 18:01
Hej Mads...

Fredericia havn er et "sikkert" bud. brugervenligt, da han ikke behøver kunne kaste så langt, og noget nær fangstgaranti... Der hvor Kemira lå i de gamle dage i bunden af Kongensgade, der er godt med plads, og de sidste par dage, hvor jeg har kørt forbi efter arbejde, har jeg set, de har fanget horn!

Hvis det skal være på kysten, så er der borgmesterstykket (kræver waders eller meget høje skridtstøvlerSmile... ) i Vejlefjord eller helt ude på spidsen i Trelde. Kanonstillingen kunne være en mulighed her, men det indebærer lidt stenkravleri...

Knæk og Bræk

til jer begge!
Knæk & Bræk derude...

Venlig Hilsen Joachim
http://whipafly.blogspot.com/
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres