Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hansen flash "16" gram

 Besvar Besvar
Forfatter
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hansen flash "16" gram
    Sendt: 05 Jul 2014 kl. 13:38
Til top
N. Berthelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nicolai Berthelsen Avatar

Tilmeldt:: 18 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 364
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nicolai Berthelsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2014 kl. 13:42
Citat: riddersholm


Købes, sælges eller gives væk?LOL

SmileN
Til top
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2014 kl. 13:50
Der skulle en oplysning med - den kommer her:  Hansen Flash er et udmærket blink, og det er nemt at få lange kast med, især i 16 gram udgaven.  Gennem det sidste års tid har jeg været i flere forskellige butikker og har fundet blinket med 16 gram stanset ind i materialet.  Desværre vejer blinket 12 gram.  Det er da også et udmærket blink, men når man som jeg har "investeret" i et par håndfulde, er det lidt ærgerligt, når man senere opdager, at man har købt det forkerte.  Godt, det ikke var en str. 40 i stedet for en 43 i sko. 

Måske kunne fabrikanten tænkes at holde evt. kunder skadesløse - det ville være en flot og måske endda rimelig gestus.

mvh jr
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2014 kl. 15:21
Sort med sølv reflex på er god hvis der er tobis i vand
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Jul 2014 kl. 18:05
Tak for oplysningen, Jørgen.
 
det er virkeligt irriterende når der anvendes falsk markedsføring. du bør jo egentlig stille nede i butikkerne og få pengene tilbage -  men jeg forstår godt hvis du ikke gider at tage turen.
 
jeg køber aldrig Hansen blink fordi jeg ikke gider deres kopiering af diverse gode blinkAngry -  det er jo også en måde at undgå at blive snydt (på vægten)Smile.
 
det er heldigvis muligt at købe originale blink -  der også kan fange fisk.
 
mvh hcg
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2014 kl. 07:36
Jeg har masser af kopier i min grejkasse som jeg har lavet selv- de fanger fint og nej..... jeg videre sælger ikke mine blink. 
Til top
Jesper Mølholt Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Parklederen

Tilmeldt:: 29 Jul 2007
Geografisk: Nordjylland nord for sæby
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Parklederen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2014 kl. 08:17
Det er det samme med Mepps 25 grams condomspinnere. De står opgivet til en vægt på 25 gram men vejer kun 19-21 gram. Og det har været det samme de sidste 2 år, og det blir der ikk gjort noget ved.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2014 kl. 08:53
Klart der ikk blir gjort noget når dem der er utilfredse med det
kun ytrer deres opstød over problemet på et forum :-)

Selvom der så var 10 der kontaktede producenterne
ville de nok være pænt ligeglade hellere 10 der ikke køber
deres blink længere end at ændre produktion :)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Jul 2014 kl. 14:17
Citat: Steffan

Klart der ikk blir gjort noget når dem der er utilfredse med det
kun ytrer deres opstød over problemet på et forum :-)

Selvom der så var 10 der kontaktede producenterne
ville de nok være pænt ligeglade hellere 10 der ikke køber
deres blink længere end at ændre produktion :)


Hej Steffen, sådan ser jeg nu ikke på det.  Derimod ser jeg det som en mulighed for en fabrikant for at lave en feberredning.  Ved at følge med i, hvad der sker på diverse fora, viser fabrikanten, at han (M/K) er sin opgave voksen, hvis han reagerer på en evt. kritik eller ros af sine produkter.  Hvis der ikke sker noget som helst, viser fabrikanten, at han er ligeglad. 

Med andre ord: Jeg synes jeg giver ham en chance.  Og jeg ville naturligvis også fremkomme med en rosende omtale, hvis problemet blev løst for de berørte kunder.  Jeg vil antage, der render flere hundrede mennesker rundt med blink med fejlagtig vægtangivelse, men kun en brøkdel har formentlig opdaget det.  Og så vigtigt er det jo heller ikke - f. eks. gider jeg ikke spilde den lille rest der er tilbage af min ungdom på en evt. besværlig klagesag.  Men jeg hævner mig naturligvis ved i fremtiden at undlade at købe den pågældende fabrikants produkter, hvis jeg ikke konstaterer nogen reaktion.

mvh jr
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down