Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sandart flex

 Besvar Besvar
Forfatter
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sandart flex
    Sendt: 10 Jul 2014 kl. 22:22
Er der nogen som har gode erfaringer med søkort til iPhone som en app? Helt konkret leder jeg efter et kort med muligheden for at bruge telefoniens gps. Tænker det må findes derude, men kan ikke hitte det. Skal på furesøen efter sandart. 
Med venlig hilsen

Morten Lehmann
Til top
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TincaTinca Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TincaTinca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2014 kl. 22:47
Jeg ved at man kan bruge en ipad som gps hvis den har 3g oplæg. En kammerat brugte sin til trolling på bornholm for nogen år tilbage uden problemer.
 Kan ikke se hvorfor det ikke skulle virke med en telefon.
Problemet kan evt være at søkortene over søerne ikke er "rigtige" søkort, på samme måde som når man downloader et topografisk vektorkort fra kms.dk men skal ikke sige noget ned sikkerhed!
Ved at der findes en lakemap app hvor de danske søer er tilgængelige (gratis vidst nok!?) men om man kan plotte sin egen position ved jeg ikke. 
Håber det hjalp!

Bo G.

Den der har mest grej når han dør har Vundet!!
Til top
Morten Lehmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Morten Lehmann Avatar

Tilmeldt:: 27 Mar 2011
Geografisk: Søborg
Status: Offline
Beskeder: 145
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Morten Lehmann Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2014 kl. 10:54
Hej Bo,

Tak for svar. 

Jeg har netop kigget på lakemaps appen til iphone, og den ser ganske fin ud. der er en gratis måned, så koster det. Men så er der jo chance for at prøve den ordentlig af. Der er et fint kort over Furesøen med dybdekurver og mulighed for GPS og plot funktion.. tror jeg.. Jeg får testet den i næste uge når vi skal ud og giver en tilbagemelding! 
Med venlig hilsen

Morten Lehmann
Til top
jimmi petersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jimmi petersen Avatar

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 82
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimmi petersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Jul 2014 kl. 11:41
Hej Alle

Jeg har brugt Lakemap App'en det sidste års tid og kan kun anbefale den, ja den koster men køber man pakker så sparer man en del.

Jimmi
http://predatorsportfisher.blogspot.dk/
Til top
Bo Gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
TincaTinca Avatar

Tilmeldt:: 21 Apr 2012
Geografisk: Oslo
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TincaTinca Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Jul 2014 kl. 09:12
Lidt bruger erfaring er jo altid godt! Glæder mig til at høre resultatet!

Bo G.
Den der har mest grej når han dør har Vundet!!
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres