Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Patridge spec. kroge

 Besvar Besvar
Forfatter
stig larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
oldefar

Tilmeldt:: 27 Feb 2014
Geografisk: mørkøv
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oldefar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Patridge spec. kroge
    Sendt: 28 Jul 2014 kl. 16:51
Søger en spec. krog fra Patridge der har øjet påm langs og modhagen på undersidenSmile Stig
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2014 kl. 19:59
Såvidt jeg husker var det en speciel version af JS Seatreamer, som blev designet af Jens Staal i Go Fishing, som dermed måske er det bedste bud på, hvor du måske kan være heldig at finde et lille restparti!

Lars
Til top
stig larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
oldefar

Tilmeldt:: 27 Feb 2014
Geografisk: mørkøv
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oldefar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2014 kl. 23:39
Det er desværre ikke den rigtige krog,jeg har prøvet at google den og de har den stadig.
Til top
john mortensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
john 2000 Avatar

Tilmeldt:: 16 Jan 2002
Geografisk: nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 167
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér john 2000 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2014 kl. 00:33

Er det denne krog du efterlyser ? Det var en krog Jens Stål fik lavet, den er desværre udgået.
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2014 kl. 12:47
Den bliver svær at skaffe, men prøv Per Karlsen Haderslev, han kan ind imellem trylle de mest mærkelige ting frem.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
stig larsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
oldefar

Tilmeldt:: 27 Feb 2014
Geografisk: mørkøv
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér oldefar Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2014 kl. 13:19
Det er lige den krog,så hvis der er nogen der har den og vil af med dem.er jeg køber.
Søger også Hørgårds gummi nymfer i forskellige farver.
Mvh Stig og tak
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2014 kl. 13:55
Jeg har 12stk i str4 tilbage af denne krog var det noget ?
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Jul 2014 kl. 14:14
Har iøvrigt lige snakket med jens om denne krog som han var med til at lave sammen med de andre JS-kroge !
Den blev lavet i starten af 90erne men blev aldrig den store succes så den udgik igen ret hurtigt !
Meningen med at modhagen skulle sidde under krogen var at holde bedre på fisken når den havde bidt på !

Jeg selv prøve også denne krog, men syntes ikke at der var forskel.
Så jeg gik tilbage til den almindelig JS saltvandskrog som var lidt billigere ! 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum