Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forening/klub på Sjælland til kystfiskeri (HØ)?

 Besvar Besvar
Forfatter
Dennis Svendsen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
dennis_hs Avatar

Tilmeldt:: 05 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér dennis_hs Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Forening/klub på Sjælland til kystfiskeri (HØ)?
    Sendt: 09 Sep 2014 kl. 13:57
Hej 123nu brugere...

Jeg ved ikke om en sådan findes. Men er pt. søgende efter en forening eller klub på Sjælland med fokus på kystfiskeri (primært efter havørred), men har ikke rigtigt kunne finde nogle. Jeg har ikke rigtigt nogen lystfiskere i omgangskredsen og da jeg er IT-junkie søger jeg meget af min viden online (næste forhindring)

Her er nogle bud på "officielle" foreninger, men er lidt i tvivl:
1. Lige nu trækker Stevns Lystfiskerforening mest, men deres hjemmeside er næsten ikke-eksisterende - kontingentet ved jeg ikke hvad går til (yngel/vandpleje?).
2. Ringsted Sportsfiskerforening er næste bud, og de har også lidt fokus på kystfiskeri iflg. deres hjemmeside - kontingentet dækker bl.a Gyrstinge/Haraldsted sø.
3. Næstved Sportsfiskerforening NS48 kunne være det mest nærliggende, men jeg kan ikke finde info om deres aktiviteter på kysten - kontingent går til div. strækninger på Susåen (Tystrup/Bagelse søerne?).
4. Suså Lystfiskerforening er lige i baghaven næsten, men synes ikke den tiltaler helt - kontingent går til ???.

Går ikke rigtigt så højt op i fiskevande, det vil blot være en bonus hvis lysten melder sig.

Men findes der klubber (helst ikke længere nord på end roskilde området), der har fokus på kyst/havørred fiskeri (jeg fisker med blink og til tider bombarda)?

Mvh Dennis Svendsen

Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2014 kl. 16:15
Hej Dennis
Ring og få en snak med de foreninger som ligger tættest på din bopæl, alternativ mød op til en klubaften /arrangement og få syn for sagen.
På kanten af det døde hav
Morten Andeersen
Til top
Per Jacomo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jacce Avatar

Tilmeldt:: 01 Okt 2002
Geografisk: Himmelev
Status: Offline
Beskeder: 248
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jacce Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2014 kl. 18:32
Læser, hvad du skriver og skriver så retur Ølsted og Frederiksværk
Sportsfiskerforening, om end det er .... nord for Roskilde

Har selv været mangeårigt medlem, idet foreningen blandt andet dyrker
Kystfiskeriet, men ikke kun nord over, men også på "vestkysten" og hvad ved jeg.

Derudover er der mange andre aktiviteter og udi saltvand tillige havfiskeri og når vi taler om ferskvand, så dyrkes tillige å fiskeri i Danmark som i de skandinaviske lande.

Kig selv ind i det ....

Hilsen kystfluefiskeren fra Himmelev United from the
Bottom of Roskilde Fjord   
Per Jacomo
Down Under Roskilde Fjord
Til top
Eigil Gregersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
eigre Avatar

Tilmeldt:: 29 Okt 2009
Status: Offline
Beskeder: 121
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér eigre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2014 kl. 21:05
Hej Dennis.
Jeg har sendt dig en pb.
Venlig hilsen.
Eigil
Til top
Ole S. Linding Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
EditionR Avatar

Tilmeldt:: 09 Jan 2005
Status: Offline
Beskeder: 323
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér EditionR Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2014 kl. 23:29
http://www.korsoerlystfiskerforening.dk
Til top
kim bernt Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lowlevell

Tilmeldt:: 29 Jan 2004
Geografisk: næstved
Status: Offline
Beskeder: 177
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lowlevell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2014 kl. 07:07
En mulighed når nu du er i Næstved  

Sportsfiskerforeningen Fladså'



http://www.bundhugget.dk/ er deres hjemmeside


Til top
 Besvar Besvar

Skift forum