Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lainio elven

 Besvar Besvar
Forfatter
rene jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rbj

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Geografisk: langå
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Lainio elven
    Sendt: 15 Sep 2014 kl. 13:32
Hej
Jeg er på udkig efter nye fiske eventyr og er faldet over lainio elven i nord svarige

Det er kun lakse fiskeri jeg er ude efter og er fluefisker

Jeg tænker noget med en hytte eller telt tæt på noget lækkert vand , jeg har ikke så meget vildmarks erfaring så drifte for meget ned af elven er nok at skyde over mål 😄

Er der nogle af jer der har erfaring med lainio ,priser, nyttige links, kontakt personer, alt her interreseret

På forhånd tak
Til top
Mikkel Nagy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nagy187 Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2009
Status: Offline
Beskeder: 196
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nagy187 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2014 kl. 15:47
Er lige med på en lytter her ;^)

Til top
Arne Bach Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Arne Bach

Tilmeldt:: 05 Jul 2003
Status: Offline
Beskeder: 9
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Arne Bach Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2014 kl. 16:34
Kontakt Lars Munk på

larsmunk.com
Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2014 kl. 16:40
Er også lige med på en lytterSmile
Til top
Mads Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MaLass

Tilmeldt:: 21 Mar 2013
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MaLass Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2014 kl. 16:47
Min bror og jeg brugte Articheli.se ved Mikko i 2012 og havde en fantastisk tur. Dog sejlede vi ned af elven og dog var laksen lidt forsinket, men vi fangede tonsvis af store stillinger i stedet.. kanon tur. Kanon service af Mikko. Han kan sikkert arrangere det meste..
Til top
rene jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
rbj

Tilmeldt:: 19 Jan 2008
Geografisk: langå
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér rbj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2014 kl. 16:50
Hvad gav i for sådan en tur Mads ?

Jeg har prøvet skrive til Lars Munk men har ikke hørt fra ham endnu

Tak for indspark 😄 kom bare med flere 😄
Til top
Mads Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
MaLass

Tilmeldt:: 21 Mar 2013
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MaLass Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2014 kl. 18:24
Jeg tror at vi gav omkring 9000 hver. Deri ligger blandt andet flybillet, helikopter ud i vildmarken, leje af kano, pickup i bil samt en overnatning i en lækker lodge. .
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres