Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

30 til 70% rabat fiskegrej bilka 20-09

 Besvar Besvar
Forfatter
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: 30 til 70% rabat fiskegrej bilka 20-09
    Sendt: 19 Sep 2014 kl. 17:34
bare en headsup husk at stå der kl 8 i morgen tidlig hvis du mangler et orra hjul eller andet spændende feks rapella blink 30kr abu blink 15kr osv

30 til 70% rabat på næsten alt tilbuddet gælder hele ugen men de gode ting som orra hjul plejer at være udsolgt efter nogle timer, nogle gange for de dog mere gennem ugen er min erfaring
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Sep 2014 kl. 22:30
du får hvad du køber....
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2014 kl. 00:58
Citat: tobis

du får hvad du køber....


Hvad er dog det for et mystisk svar?

Har du overhovedet set deres sortiment, eller er det en eller anden supermarkeds fordom?
Bevares, der er da skrammel imellem, men du vil vel ikke komme og sige at f.eks et Møresilda blink eller en Sufix832 line købt i Bilka er dårligere end købt andre steder?
Til top
thorvald svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MR BIG Avatar

Tilmeldt:: 01 Jan 2004
Geografisk: Øst Vendsyssel.
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MR BIG Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2014 kl. 01:58
Citat: Maestro

Citat: tobis

du får hvad du køber....


Hvad er dog det for et mystisk svar?

Har du overhovedet set deres sortiment, eller er det en eller anden supermarkeds fordom?
Bevares, der er da skrammel imellem, men du vil vel ikke komme og sige at f.eks et Møresilda blink eller en Sufix832 line købt i Bilka er dårligere end købt andre steder?
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2014 kl. 07:22
Det ville et eller andet sted også være lidt
mærkværdigt hvis man fik noget helt andet,
end det man havde købt haha
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Søren Christiansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Suulut

Tilmeldt:: 16 Mar 2005
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Suulut Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2014 kl. 08:58
Tjaaa, en ting er sikkert, man skal ikke tage til Bilka efter Powerbait, som de i deres reklame reklamerer med til 12.- pr. glas.

Jeg er lige kommet hjem fra Bilka i Hillerød uden noget !
Powerbait prisen var på mini glas som de for resten ikke havde.
Alm størrelse kostede 29.- nedsat fra 40, så det er over de priser man kunne få i alm fiskebutikker.
Undskyldninger
1. det kunne man jo se på stregkoden,,( men de havde jo ikke nogen )
   Billedet i reklamen er låget fra et glas, uden beskrivelse af      størrelse, så jeg havde ikke lige regnet med at det var mini-glas.
2. De havde haft dem på udsalg før, så de var nok solgt tidligere
   ( ja -og ?? )
3. Det var dem i Århus der lavede reklamerne ???

Generelt var alle deres priser mindst lige så høje som normalbutikkerne, med få undtagelser,og det der så ud til at være billigere, var ikke kvalitetsmæssigt værd at købe, hvis ikke man ville have low-end produkter. ( Det var sådan det så ud i Hillerød )
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2014 kl. 09:43
jeg var i bilka Sønderborg 08:15 de havde 1 orra sx 30 og et orra sx 40 299 pr stk og et par berkley ssgs titanium stænger 300kr

ellers havde de hammer blink til 9kr toby, tormentor, spinnere og andre ca 14kr

de også havde 3 rapella taildancer tilbage 29kr stk

vmc tre kroge 15kr

spiderwire invisi brand 89kr pr 110m

abu waders 299kr

og div powerbait

og ja jeg brugte ca 1time derfor jeg husker ca priserne

Redigeret af Ronny73 - 20 Sep 2014 kl. 09:48
Til top
mikkel hemmeshøj Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mikkell Avatar

Tilmeldt:: 15 Okt 2003
Status: Offline
Beskeder: 1047
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mikkell Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2014 kl. 11:57
ja det er sandt at der er lidt kr at spare på at handle i bilka... og så kan man jo lige købe lokumspapir, kethup og hygiejnebind samtidig... og så hygge lidt i deres skønne restaurant... i mellemtiden står der så kvalificeret personale i  grejbutikkerne rundt omkring, der venter på at gi en kompetent vejledning... når du så finder ud af, at det ikke er så lige til at  bruge tingene som først antaget, så tager du ned i din lokale grejpusher for at spørge om hjælp (og købe en line der ikke er mør af at være opbevaret forker og for længe) bliver du mødt med et lukket skilt, fordi  de store super markeder har taget en for stor bid af kundegrundlaget...

støt din lokale grejousher... der er der du får den bedste vejledning og det er ofte der de har den bedste finger på pulsen ift hvor fiskeriet er hot lige nu...

mik
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2014 kl. 12:40
for mig er feks ved orra hjulet 300kr besparelse i forhold til online grejbutiker ikke små penge, og jeg nægter at støtte mc nab med deres vildt høje priser som er min lokale grejhandler.

men jo dem som har penge nok de går vel derind for at støtte og for en masse tips og næsten ingen grej for pengene i forhold til feks bilka og online grej foretninger, jeg vil hellere have 3 blink for 50kr en 1 da de er magen til. så længe det kører i de målestokke har jeg ikke dårlig samvittighed
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
T-Pod

Tilmeldt:: 18 Aug 2013
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér T-Pod Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 20 Sep 2014 kl. 21:20
Ja, jeg fik da lige et par waders til 300. Til den pris gør det ikke noget, at de er utætte efter et år.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 00:05
Nogen gange er man sku ved at brække sig herinde...

STØT DIN LOKALE!!!

Hvorfor ???

Hvis man ved hvad man vil ha?
Hvis din "lokale" ikke kan matche priser,
følge med, ja så er de i mine øjne, bare ikke dygtige
nok til at drive forretning, hvorfor skal jeg betale
mere hos A, end hos B?

Synes sku nogen gange folk tuder lidt, jeg guder da ikke
købe en stang i en butik, når jeg kan få den 2500 kr. Billigere i Tyskland,
bare for at holde KUNSTIGT liv i en lokal forretning,
så må de oppe sig, være en spiller på markedet, det er
jo ikke uden grund bilka er store, og tror ikke deres varer ligger
halvt så lang tid på lager som hos nogle grej forhandlere her i
landet... Anyway køb/støt dem i lyster, men stop nu tuderiet over
at andre handler de "rigtige" steder!

Go aften ;)
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
kennet nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
cnc snedkeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Jun 2008
Status: Offline
Beskeder: 101
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cnc snedkeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 01:01
Har de billig fluocarbon?

Til top
nikolaj hegaard pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
hp8900 Avatar

Tilmeldt:: 29 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 378
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hp8900 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 10:14
Thumbs Up
Citat: Steffan

Nogen gange er man sku ved at brække sig herinde...

STØT DIN LOKALE!!!

Hvorfor ???

Hvis man ved hvad man vil ha?
Hvis din "lokale" ikke kan matche priser,
følge med, ja så er de i mine øjne, bare ikke dygtige
nok til at drive forretning, hvorfor skal jeg betale
mere hos A, end hos B?

Synes sku nogen gange folk tuder lidt, jeg guder da ikke
købe en stang i en butik, når jeg kan få den 2500 kr. Billigere i Tyskland,
bare for at holde KUNSTIGT liv i en lokal forretning,
så må de oppe sig, være en spiller på markedet, det er
jo ikke uden grund bilka er store, og tror ikke deres varer ligger
halvt så lang tid på lager som hos nogle grej forhandlere her i
landet... Anyway køb/støt dem i lyster, men stop nu tuderiet over
at andre handler de "rigtige" steder!

Go aften ;)
En stang ved vandet er bedre end 10 i skabet :)
Til top
Michael Kock Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Maestro

Tilmeldt:: 22 Jan 2004
Status: Offline
Beskeder: 209
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Maestro Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 15:26
Citat: cnc snedkeren

Har de billig fluocarbon?

Berkley Trilene flourocarbon ja, men kan ikke huske prisen.
Til top
Thomas Sten Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Thomas S. Jørgensen Avatar

Tilmeldt:: 09 Mar 2014
Geografisk: Brønshøj
Status: Offline
Beskeder: 16
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Thomas S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 17:07
Glæder mig til Bilka får tilbud på hjerteoperationer, så jeg kan spare nogle penge :-)
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 17:42
Jeg bruger en del ABU endegrej, og når jeg kan købe 4 af disse i Bilka for 100 kr.uden specialtilbud ja så bliver det Bilka, frem for min lokale grejhandler, som mener at de skal koste fra 39,95 til ca 60 kr pr styk.

hilsen Peder
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 19:16
husk også at klage over bilka er grund til pølsevogne, blomster, slagtere, byggemarkeder, købmænd ,tøj, sko, maler osv butikker lukker eller nå nej det er jo ikke det der har jeres interesse

i vælger selv hvor i køber jeres ting men hvorfor skal jeres brok/harme med i denne tråd, tror i vi render ned i mc nab og siger sry jeg vil gerne betale 600kr overpris for selvsamme hjul eller hvad er pointen med det ? lav en tråd hvor i kan tale jeres sag og fortæl hvor fordelen ligger, at man for bedre infos kan da ikke retfærdigøre prisen

som Steffen skrev
Hvis din "lokale" ikke kan matche priser,
følge med, ja så er de i mine øjne, bare ikke dygtige
nok til at drive forretning, hvorfor skal jeg betale
mere hos A, end hos B?

det er så sandt som det er skrevet, så hvorfor ikke få forhandlerne til at se lyset i stedet for ?
Til top
Daniel Kristiansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Dani8600

Tilmeldt:: 18 Maj 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 301
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Dani8600 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 20:08
Citat: Maestro

Citat: cnc snedkeren

Har de billig fluocarbon?

Berkley Trilene flourocarbon ja, men kan ikke huske prisen.

59 kr!! Tongue
Til top
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 21 Sep 2014 kl. 21:20
Støt de lokale og støt specialbutikkerne. I bund og grund er jeg enig. De kan have svært ved at matche priserne, af mere eller mindre oplagte grunde. Til gengæld har de SERVICEN der kan sætte prisen på strandby, hvis servicen er der, når den behøves. Men når jeg oplever forhandleren ikke leverer service som så rigeligt vil kunne kompensere for en højere pris. Ja så vinder nettet eller hvor det måtte være billigst.

Jeg tror de fleste i dette forum ville strække Dankortet lidt mere, hvis man ved "efter salgs-oplevelsen" spiller. Det er en del af godt købmandsskab og er prisen høj og servicen lav, er det ikke så sært, nogle vil blive udfordret over tid.
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 23 Sep 2014 kl. 13:15
Bilka bytter jo også uden brok, eller tager retur hvis man er kommet til, at gå amok med dankortet.. Jeg faldt selv over en Berkley Series One 7 fod - 3 delt til 299,- som stod og gemte sig her 3 dage efter tilbudet startede. 
OG jeg fandt også en økologisk flæsksteg på tilbud.. Wink - selvom jeg plejer at købe kød ved slagteren..
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 10:27
opdatering fra Sønderborg

alle rapella og storm blink og wobler udsolgt næsten alt powerbait ligeledes udsolgt

de har dog stadig berkley ssgs titanium stænger og et orra sx 40 begge dele 299kr pr stk

det undrer mig hjulet ligger der endnu da de også kun havde en i lørdags

jeg fik købt 14 wobler/blink og en springrings tang og nogle kroge :-)
Til top
Søren Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
racedue Avatar

Tilmeldt:: 21 Jan 2005
Geografisk: Fyn
Status: Offline
Beskeder: 181
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér racedue Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 12:36
Når man er på røven som mig,går jeg efter at spare penge. Vil gerne støtte den lokale-men tro sgu ikke de vil søtte mig med billigere grej. 
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 13:21
Har I set berkley ssgs titanium stængerne i 9 og 10 fod, eller er det de 'små' 7 og 8 fods modeller Bilka har?
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Sep 2014 kl. 13:22
de har eller havde også 9 og 10fod

kan ikke svare på om de har flere på lager

Redigeret af Ronny73 - 25 Sep 2014 kl. 13:23
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres