Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fluebinder hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fluebinder hjælp
    Sendt: 01 Okt 2014 kl. 20:51
Hej Er der en fluebinder der kan binde nogle magnus og Brenda + mor i god kvalitet , selv har jeg afviklet alt mit bindegrej og per Karlsen er desværre holdt op med at binde ud af huset.

Mvh Christian
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2014 kl. 20:53
Helst i Haderslev området
Til top
Lars Henrik Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
lars henrik

Tilmeldt:: 11 Feb 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lars henrik Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Okt 2014 kl. 21:20
Hej Christian. Jeg har sendt dig en PM
Til top
Mogens Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mogens H.

Tilmeldt:: 11 Okt 2008
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mogens H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2014 kl. 06:04
Hej.
Har ovennævnte fluer i mit sortiment som jeg binder bl.a. til butik.
ER erfaren fluebinder og underviser som instruktør så flotte fluer-dog ikke i nærheden af Haderslev-men der plejer ikke at være problemer med post. Se evt. nogle af mine fluer på auktionen nu bl.a. Frede.HaSmiler tilfredse kunder i hele Norden.
Mvh.
Mogens.
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2014 kl. 13:15
Hej Lars

Har sendt dig et pm

Hej Mogens

Jeg har bestilt

Mvh Christian
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres