Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

auktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: auktion
    Sendt: 06 Okt 2014 kl. 06:21
Jeg havde en Fenwick stang på en auktion som sluttede igår aftes.
Kan se auktionen er afsluttet og at en Lars Christoffersen havde sidste/højeste bud, men har ikke modtaget en mail som jeg ellers plejede med auktionsafslutning og kontaktdata på auktionsvinderen.
Er det kun mig eller opleer andre det samme?
Hvis du ser den her Lars Christoffersen, så må du meget gerne kontakte mig, ved jo heller ikke om du har modtaget en auktionsvinder-mail.
Mvh.
Hans H.
Ps. Kan du evt. hjælpe Lars Aagaard.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2014 kl. 11:41
Hej 

Hvis du går op i login og trykker på "se dine indtastninger" og vælger "auktion", så kan du vælge pågældende auktion, og derved se folks kontaktoplysninger...Wink
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Hans H. Mobil

Tilmeldt:: 15 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hans H. Mobil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2014 kl. 14:45
Hej Lars C,
Når jeg gør som du beskriver kommer jeg ind hvor der står "du har ingen igangværende auktioner".
Der er ikke nogen steder jeg kan se kontaktoplysninger?????
Måske jeg bare er mega computer-mongol?
Mvh.
Hans H.
Til top
Lars C. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
DNA7 Avatar

Tilmeldt:: 29 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér DNA7 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2014 kl. 17:22
Jeg har såmænd heller ingen igangværende auktioner, men hvis jeg gør som beskrevet, så kan jeg se alle mine tidligere auktioner med dertil hørende kontaktoplysninger, måske det gør en forskel om du bruger din telefon i stedet for computeren ? Smile
Til top
Hans H. K. Christiansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
HHKC Avatar

Tilmeldt:: 12 Maj 2009
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 78
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér HHKC Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2014 kl. 17:54
Jeps,
Det virker ikke på telefonen, men har fundet det på computeren.
Tak for hjælpen Lars.
Mvh.
Hans H.
 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Okt 2014 kl. 18:02
Citat: HHKC

Jeps,
Det virker ikke på telefonen, men har fundet det på computeren.
Tak for hjælpen Lars.
Mvh.
Hans H.
 

Må man spørge, hvilken telefon du bruger?  På min Samsung kan jeg godt se, gamle auktioner. 
Mvh
Henning
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres