Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

fiskemakker søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper84

Tilmeldt:: 08 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: fiskemakker søges
    Sendt: 10 Okt 2014 kl. 18:45
Hey folkens, søger en fiskemakker som er frisk på noget kystfiskeri efter havørred.
Bor selv i Greve på Sjælland så gerne en i omegnen, har bil men ville jo være perfekt hvis man.kunne dele lidt om kørsel.

Fisker Nordsjælland, Stevns området og Fyn.

Dem jeg kender er mest mede Fisker og ville gerne finde en som også er en del aktiv kystfisker så vi kunne få en masse fede ture ved kysten.

Hvis der er nogle der er friske så send gerne en pm.

Mvh Casper



Redigeret af Casper84 - 10 Okt 2014 kl. 18:49
Til top
Morten Drews Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tobis Avatar

Tilmeldt:: 28 Jan 2009
Status: Offline
Beskeder: 201
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tobis Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2014 kl. 19:43
Hey Casper
Jeg bor på bornholm, jeg vil sgu godt være din makker, hvis du er til bornholm og bigtime havørred
mvh Morten
Til top
MORTEN ANDERSEN Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
MORTEN ANDERSEN Avatar

Tilmeldt:: 02 Okt 2006
Geografisk: Vallensbæk
Status: Offline
Beskeder: 395
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér MORTEN ANDERSEN Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Okt 2014 kl. 21:29
Hej Casper

Jeg er medlem af Hvidovre Sports- & Lystfisker Forening HSLF

Hvidovre har mange medlemmer der fisker kyst på Stevns og Møn, så et medlemskab af HSLF giver dig mange muligheder.
Vi har klubaften hver torsdag fra kl. 19. Ud fra weekendens vejrudsigt planlægger vi torsdag aften hvor, hvornår, og med hvem vi fisker i weekenden.

Du er velkommen til at møde op, eller kontakte mig for nærmere info

På kanten af det døde hav
Morten Andersen

Til top
Uffe Steimer Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
upsj Avatar

Tilmeldt:: 03 Nov 2002
Status: Offline
Beskeder: 19
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér upsj Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Okt 2014 kl. 10:47

 



Redigeret af upsj - 13 Okt 2014 kl. 10:53
Til top
Mogens Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Mogens H.

Tilmeldt:: 11 Okt 2008
Geografisk: Sjælland
Status: Offline
Beskeder: 129
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mogens H. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2014 kl. 06:28
Solrød Sportsfiskeklub "Regnbuen" er også en mulighed. Vi har mange medlemmer der fisker på kysten. Herudover er der også fiskeret i Karlstrup Kalkgrav.
Mvh.
Mogens Hansen
Til top
Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Casper84

Tilmeldt:: 08 Jan 2014
Status: Offline
Beskeder: 23
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Casper84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Okt 2014 kl. 10:05
Mange tak for svar, kigger nærmere på det..
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres