Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

service og reparation af waders

 Besvar Besvar
Forfatter
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: service og reparation af waders
    Sendt: 02 Nov 2014 kl. 16:24
Dette er ikke ment som et debatoplæg om hvor hurtigt åndbare waders bliver utætte, eller for den sags skyld om nogle mærker er bedre end andre.

Jeg skriver alene dette fordi vi oftest kun hører de dårlige historier.

Mine Simms G3 waders blev utætte efter blot 13 mdr., et lille hul i skridtet fik dårlige bemærkninger om inkontinens mm frem, efter fisketure.
Jeg sendte mine waders til reparation hos FlyCo, der videresendte dem til FlyfishEuropes service center i Norge.
Knapt 3 uger senere er de tilbage, repareret på garantien og ikke mindst så fandt de et lille hul , jeg ikke selv havde bemærket.
Hurtigt og yderst tilfredsstillende behandling, så gør det mig ikke noget at betale lidt mere for produktet.
En glad Simms kunde.
Til top
Jens Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jnielsen

Tilmeldt:: 27 Aug 2008
Status: Offline
Beskeder: 183
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jnielsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2014 kl. 19:22
Sådan!
Til top
Ronni Jensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ronni-86

Tilmeldt:: 26 Jan 2013
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronni-86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2014 kl. 21:36
Jeg har haft mine ting inde 2 gange os g3 der hul i skridtet det har kostet mig 500kr begge gange, og det tog 2 måneder før de kom hjem, mega skod service
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2014 kl. 21:41
jeg har købt mig et G4Z som jeg har brugt flittigt på kysten, men kunne godt tænke mig at få dem renset, og er faktisk villig til at betale for det .. er der nogle af jer der er bekendt med, om man kan sende dem til simms, eller hvem der nu skal have dem og så de renser dem for en ?!
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Nov 2014 kl. 21:51
skriv til Morten Valeur hos Flyco, morten@flyco.dk
han kan hjælpe dig

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum