Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nils master woblere .. hvor ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Nils master woblere .. hvor ?
    Sendt: 05 Nov 2014 kl. 20:37
hejsa .. så er jeg her igen ..

De gamle Nils master woblere i 5 og 7 cm .. kan man stadig købe dem nogle steder ?? har søgt, men syntes kun jeg kan finde 12 - 15 cm ..
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2014 kl. 21:34
Jeg går ud fra at det er invincible modellen du mener..? Dem kan du bl.a. Købe ved lystfisk.dk i randers - altså de små størrelser.. Jeg fandt dem også i en tilbudskasse ved Seatrout i Herning, og mener også jeg har set dem ved Jagt og fiskerimagasinet i Arhus, men er ikke 100% sikker på at det også er de små.
Udenfor dk er der bl.a. Lureshop.eu

Hilsen Jesper
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Nov 2014 kl. 21:59
kunne se at der var ingen af dem der havde det/dem jeg skulle bruge .. så har prøvet at skrive direkte til poducenten .. så må vi se ..
Til top
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 01:15
www.grej.dk, de har en del i 8 cm. gå ind under woblere + flydende + 8 cm. Om det er en af de sider du har undersøgt ved jeg jo ikke. Jeg har handlet der et par gange uden problemer. Ellers prøv fish-mart i Polen, det fungerer fint og har desuden deeprunnere som er relativt svære at finde i DK. Ellers har Grejbiksen i Trige også en smule i deres webshop.
 
Held og lykke, og vend gerne tilbage med svaret fra fabrikken.
Til top
Jonas Holck Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jonas Holck Avatar

Tilmeldt:: 31 Jul 2005
Geografisk: Odense
Status: Offline
Beskeder: 34
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jonas Holck Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 08:13
Grejshoppen i Vejle (fluer.dk) har nogle stykker hængende i den fysiske butik. Har ikke tjekket deres webshop.
Til top
thomas smed larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
thomassmedlarsen Avatar

Tilmeldt:: 08 Apr 2010
Status: Offline
Beskeder: 376
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér thomassmedlarsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 08:20
Fiskexperten Silkeborg giv dem et kald
Til top
Per Søndergaard Tobiasen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Husky Jerk

Tilmeldt:: 23 Feb 2009
Status: Offline
Beskeder: 289
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Husky Jerk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 11:05
Ribe jagt og fiskeri har dem også.
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ole6560

Tilmeldt:: 16 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole6560 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 12:52
www.grejonline.dk har dem også. 

Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 12:58
ja, jeg kan se at der et par stykker herhjemme der har dem .. dog ikke den hvid/orange/gule i 5cm .. som er den jeg husker fra barnsben, var en rigtig dræber .. og mange tak for jeres hjælp til jer alle!
Til top
Niels Ole Kjær Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ole6560

Tilmeldt:: 16 Nov 2006
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ole6560 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 14:25
Jeg har muligvis et par stykker liggende,, godt nok brugte, men jeg bruger mest den blå/hvide, så hvis jeg kan finde dem, kan vi da nok finde ud af noget.
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 06 Nov 2014 kl. 23:36
det lyder ikke dumt .. måske er de rigtige imellem .. du må gerne smide en pb Niels .. og tak
Til top
Hans Graversgaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
graversgaard Avatar

Tilmeldt:: 12 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 443
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér graversgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 07 Nov 2014 kl. 07:30
grejonline har 8 cm i farve 70 (hvid gul orange)

mvh hcg
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
cemtex Avatar

Tilmeldt:: 18 Jul 2007
Status: Offline
Beskeder: 14
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér cemtex Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Nov 2014 kl. 08:24
Jeg var i sea-trout i Herning i går. Jeg er ret sikker på at de havde en kasse, stående på gulvet, med små Nils Master woblere, også 5 cm. Evt. kunne du prøve at ringe der ind og høre om det er dem du søger

www.sea-trout.dk
Til top
Thommas Sørensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
ThommasS

Tilmeldt:: 23 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ThommasS Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2015 kl. 14:42
Jeg har en ordentlig stak Nils Masters woblere liggende af nedenstående modeller, så måske der er en, du kan bruge? Der er flest af invincible modellerne i 8 cm udgaven.
5 cm invincible
5 cm invincible deep runner
8 cm invincible
8 cm invincible deep runner
8 cm haka
8 cm stalwart
8 cm spearhead
Skulle det have interesse, så giv lyd. Prisen snakker vi om.
Se Nils Masters hjemmeside for farve: http://en.nilsmaster.fi/tuotteet
Mvh Thommas

Redigeret af ThommasS - 05 Mar 2015 kl. 14:43
Til top
jens wennecke Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
wennecke

Tilmeldt:: 20 Nov 2005
Geografisk: københavn og møn/falster
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér wennecke Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Mar 2015 kl. 22:59
Fishing Mart i Polen har rigtig mange fede Nils Master, også de modeller man ser sjældent herhjemme, Spearhead f.eks.
http://www.fishing-mart.com.pl/sklep/en/lureswobblers-nils-master-g5-a20-p2070.html
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres