Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering af ældre grej

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads Tanderup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mads_Tanderup

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mads_Tanderup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Vurdering af ældre grej
    Sendt: 28 Dec 2014 kl. 20:07
Hej

Jeg er kommet i besiddelse af noget lidt ældre grej som jeg gerne vil have jeres vurdering af.

Er ABU ambassadeur 8500, overvejer at bruge det på havet, medmindre det er vær at gemme eller sælge.

Cardinal 44 og 354
354 ser nyere ud og er fra Korea, men 44 er fra Sverige. Begge ser ud til at være i god stand. Er der købere til den slags, eller skal de bare gemmes?

Så er der nogle pap æsker fra YDE (åbenbart en dansk producent) med nogle pirke, nogle ude navn, som måske er fra YDE og et par stykker af anden fabrikant. Jeg kan nok godt bruge dem på havet, men vil lige høre om der er samlere som kunne være interesseret i grej fra YDE.

På forhånd tak

Mads
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2014 kl. 21:38
Hej

Heintz Gerhard kan svare på det han er ofte her på siden eller prøv
Dansk Grejsamler Klub hvor han har en brevkasse.

grejsamler.dk


mvh Christian
Til top
Carsten Faber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Conger Avatar

Tilmeldt:: 04 Nov 2003
Status: Offline
Beskeder: 123
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Conger Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Dec 2014 kl. 22:39
Hej Mads.
Dit Amb 8500 er faktisk et dejligt hjul at fiske med. Rent værdimæssigt afhænger prisen som altid af standen og mængden af tilbehør( papæsken, papirene, etc) men er der kun tale om hjulet, så ligger priserne normalt mellem 300-600 kroner i brugt stand. Dog render prisen en del højere op hvis hjulet er i ubrugt stand.
Prisen på dit 44 er omtrent den samme lidt afhænger af årgang,, den kan ses under hjulfoden.
Dit 354, der formodentligt er gult, er ikke rigtigt noget værd på samlerplan, men måske kan du få en 100-150kr af en der vil bruge det.
Mvh
Carsten Faber DGK www.grejsamler.dk 
Til top
Mads Tanderup Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mads_Tanderup

Tilmeldt:: 06 Okt 2008
Geografisk: Nordsjælland
Status: Offline
Beskeder: 17
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mads_Tanderup Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2014 kl. 12:56
Mange tak for svaret. Jeg ender nok med at bruge 8500, gemmer 44, det er jo et flot hjul, og så ryger 354 til salg hvis der nogen der vil købe det.
Igen tak for svaret

Mads
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1317
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Dec 2014 kl. 13:53
Citat: Mads_Tanderup

Hej

Jeg er kommet i besiddelse af noget lidt ældre grej som jeg gerne vil have jeres vurdering af.


Så er der nogle pap æsker fra YDE (åbenbart en dansk producent) med nogle pirke, nogle ude navn, som måske er fra YDE og et par stykker af anden fabrikant. Jeg kan nok godt bruge dem på havet, men vil lige høre om der er samlere som kunne være interesseret i grej fra YDE.

På forhånd tak

Mads

YDE var en grejgrossist fra Randers, som du kan læse om i linket
Mvh
Henning
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum