Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Saksild strand... Hvad fanger man ig hvornår?

 Besvar Besvar
Forfatter
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Saksild strand... Hvad fanger man ig hvornår?
    Sendt: 09 Jan 2015 kl. 17:13
De herre og damer, jeg er igang med at planlægge en semi storryger/nak og æd tur, med 2 gamle venner. Jeg er selv ude i vi laver den hardcore version, med bioark i skovbunden, og føde er kun det man finder eller fanger... Jeg kan dog mærke at mine gutter nok synes det er lige vildt nok til at starte ud med, da ingen af dem er rigtig hardcore fiskere.... Endnu:-) vi har derfor snakket om vi holder en præ-camping tur, hvor vi lige tester konceptet af, i rolige omgivelser, inden den "store" tur..... Nå nu kommer vi til sagen. Det er sådan, at min ene makker har et sommerhus/skur tilrådighed ved saksild strand. Problemet er nu bare at jeg ikke kender saksild strand som fiske plads. Jeg er selv havørrede entusiast og gerne med flue, og mine gutter skal fiske med spin. Jeg har kigget pladsen ud på google Earth, men synes bare det ligner store sandstrækninger, som max kan trække en hornfiske flok i foråret... Har jeg ret, eller kan i rette mig i mine tanker? 

På forhånd tak

Caspar
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2015 kl. 17:44
Lige umiddelbart nord for Saksild strand ligge Rude høj seniorhøjskole. Pladsen lige nedenfor der er nogen gange rigtig god. Flot og afvekslende bund
Tænk før du skriver....
Til top
Ivan Jeppesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
IvanJeppesen Avatar

Tilmeldt:: 24 Apr 2005
Status: Offline
Beskeder: 651
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér IvanJeppesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2015 kl. 18:37
Tag ikke fejl af Saksildstrand, som du skriver er det mest sandbund, der er to revler, du skal ud over 1. revle i det badekar er der ofte fisk, jeg tror de går efter Tobis. Jeg parkerer på den store parkeringsplads ved "Fiskekonerne" hedder det vist nu. Så går jeg sydpå til det første sommerhus, her har jeg ofte fået fisk. K&B Ivan
Til top
Caspar Andersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Caspar Andersen

Tilmeldt:: 07 Apr 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 349
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Caspar Andersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2015 kl. 20:17
Tak for forslag.... Kan man løbe ind i bifangster som torsk el. Andet, skal jo gerne holde mine venner til ilden... Fisker selv mest i Lillebælt, og der har vi jo masser af muligheder for sidegevinster på en tur:-)
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Jan 2015 kl. 20:40
Torsk er en mangelvare i Århus bugten - men der har i en periode været ret mange små sej
Tænk før du skriver....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres