Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mistet lineklipper!

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Mistet lineklipper!
    Sendt: 14 Feb 2015 kl. 19:34
Hej

Jeg var et smut ude på nordkysten i dag ved Tinkerup Strand ved Feriebyen. Jeg har været så uheldig at ligge min orange Simms lineklipper på kølerhjemlen af bilen, hvor jeg efterfølgende kørte min vej. Den nok faldet af kølerhjelmen på den store grus-parkeringsplads ved siden af DanCenter, foran de 5 store sten eller der omkring!

Håber der er en venlig lystfiskersjæl som har fundet den og gider henvende sig til mig

fluebinder.larsen@gmail.com

Mvh Christian M. Larsen
Christian M. larsen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2015 kl. 16:39
Fik du den retur eller er den tabt for evigt?

/J
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2015 kl. 17:10
Hej Jørgen

Desværre, håber den som fandt den bliver glad for den. Havde kun fornøjelsen af lineklipperen i 2 måneder, lidt dyr fornøjelse, men sådan er det jo.

Mvh Christian M. Larsen
Christian M. larsen
Til top
Kjeld Willerslev Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kjeld Willerslev Avatar

Tilmeldt:: 20 Mar 2008
Geografisk: ½KBH-½KARUP
Status: Offline
Beskeder: 968
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kjeld Willerslev Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2015 kl. 12:14
Næste lineklipper forsynet med en snor om din hals ligesom fortidens nøglebørn havde det. Der er måske nogen der bruger det endnu.

Det virker i det mindste for mig
Én fisk mere på land, er én fisk mindre i vand, men én fisk mindre på land, er ikke én fisk mere i vand....
Til top
Henrik L. Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henrik L.

Tilmeldt:: 29 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 637
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henrik L. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Jul 2015 kl. 13:05
Hej

Ærgerligt, hvis den er væk.

Ikke for at spille bagklog, men et godt råd:

LÆG ALDRIG NOGET SOM HELST PÅ BILEN! Det gælder uanset, hvad det er, hvor på bilen det er og om det lige virker lidt praktisk at lægge noget fra sig et eller andet sted. Og gør det til en vane at kigge grundigt omkring bilen inden der køres væk - net og lignende kan ligge i græsset.

Jeg har selv tabt en wobbler, som vistnok lå på taget, men jeg kørte tilbage og fandt den faktisk på vejen.

Jeg kender en anden fisker som glemte sit hjul på taget, og det blev fundet i en landsby 2-3 km fra kysten, hvor vi havde fisket.. (Så din lineklipper kan nok også ligge mange steder...)

Mvh Henrik
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres