Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nogen der kender stubsfiskegrej.dk ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: nogen der kender stubsfiskegrej.dk ?
    Sendt: 09 Mar 2015 kl. 10:03
jeg vil have fat i en Savage gear roadrunner 8" med ny tilmeldt bruger kan jeg få den til 550kr hos stubsfiskegrej.dk.

jeg har kigget på nettet kan ikke finde nogen tale for eller imod dem så derfor vil jeg spørge jer om i kender noget til dem ?
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
hindsgavl

Tilmeldt:: 29 Maj 2013
Status: Offline
Beskeder: 94
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér hindsgavl Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2015 kl. 10:34
de er helt ok
Til top
Jesper Johannesen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
JesperJ

Tilmeldt:: 18 Maj 2005
Geografisk: Vestsjælland
Status: Offline
Beskeder: 30
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér JesperJ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2015 kl. 10:51
Jeg kender Peter Stub som en fin fyr, ham ville jeg bestemt stole på

VH

Jesper Johannesen
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Mar 2015 kl. 13:00
Tak for hjælpen så har jeg fået bestilt :-)
Til top
Brian Bechmann Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
fætter ål Avatar

Tilmeldt:: 02 Jul 2004
Status: Offline
Beskeder: 471
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fætter ål Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2015 kl. 13:55
jeg modtog allerede dagen efter jeg havde bestilt 
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Mar 2015 kl. 17:42
Citat: fætter ål

jeg modtog allerede dagen efter jeg havde bestilt 



lækkert :-) det gjorde jeg så ikke de sendte godt nok i går men posten sidder på sine hænder da T&T siger det er ved at blive pakket endnu. det er ikke sandt da jeg har skrevet med peter. så jeg for vel i morgen :-D
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres