Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SKRIDT STØVLER

 Besvar Besvar
Forfatter
T. PEDERSEN Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
myggen

Tilmeldt:: 24 Nov 2006
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 63
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér myggen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: SKRIDT STØVLER
    Sendt: 11 Mar 2015 kl. 19:28
Skal have nye skridtstøvler, er der nogen derude der kan anbefale bestemte modeller ?

M.v.h. T.Pedersen
Til top
peder pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
æ fisker Avatar

Tilmeldt:: 08 Sep 2013
Status: Offline
Beskeder: 178
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér æ fisker Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2015 kl. 00:22
Hej
prøv Scierra cc3 åndbar skridtstøvle, det er rigtig gode at ha på, de går helt op til skridtet og med gode stropper til bæltet, med neopren mellem støvle og skaft, langt de bedste af de 4 forskellige par jeg har haft, rigtig god støvle til en lang dag ved åen.

fås hos Hvidover sport for 699,00 kr. billig, de flest steder koster de omkring en tusse.

held og lykke med søgning

hilsen Peder
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2015 kl. 04:16
hej jeg kan kun holde med peder de er rigtig gode
 
mvh
kent
Til top
René Hylager Carlsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
René H.N. Avatar

Tilmeldt:: 16 Apr 2007
Status: Offline
Beskeder: 1211
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér René H.N. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2015 kl. 05:38
aigle parcour stream.. Håndlavet i Frankrig i ægte gummi..

utrolig slidstærk og med super fin pasform.. God støvler der er behagelige og gå langt i.. Sålen er med indlæg som gør at når de er slidt så står du stadig fast..

kan være lidt varme om sommeren grundet det naturlige gummi..

jeg købte mine fra England, men har siden set dem ved Brasholt i hjørring



med venlig hilsen
René Carlsen
Til top
Ole Søndergaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Vormstrupfiskeren Avatar

Tilmeldt:: 11 Dec 2008
Geografisk: Karup Å
Status: Offline
Beskeder: 173
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Vormstrupfiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2015 kl. 15:03
Hej Tino, vælger du at købe noget åndbart gør fu klogt i at vælge en forhandler der leverer den service der følger med et salg og ikke mindst, villigheden til at levere denne i tilfælde af reklamationer. Der har jeg haft lidt ærgerlige oplevelser med et par forhandlere. Ingen nævnt - ingen glemt. Evt. PB mig....
Til top
Per Andreasen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
persa

Tilmeldt:: 23 Aug 2014
Geografisk: vestjylland
Status: Offline
Beskeder: 47
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér persa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Mar 2015 kl. 21:31
Hvis du ikke skal være med i eliten når du er på fisketur får du ikke noget der er mere værd end Ocean D560 skridtstøvler til 400 kr. Jeg har selv stået ved Bjerkreiem med Ocean waders 0g støvler og blevet udnævnt som fattig røv men det virker. MVH Per
psa
Til top
steen f. nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kano3

Tilmeldt:: 12 Sep 2007
Geografisk: nykøbing sj.
Status: Offline
Beskeder: 1040
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kano3 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2015 kl. 15:20
dav.  hvorfor ikke  købe et par waistwaders i stedet!!   det er rart at kunne sætte sig på å kanten. uden at blive våd i røven!    
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres