Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaren lystfisker søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Karen Fjordside Pontoppidan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Karen F Pontoppidan Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2015
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Karen F Pontoppidan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Erfaren lystfisker søges
    Sendt: 13 Mar 2015 kl. 16:03
Hej alle

Jeg skal for dagbladet Information lave en reportage om lystfiskeri i Sydsverige fra en nybegynders synsvinkel. Jeg er den ultimative nybegynder på området og har derfor brug for en erfaren lystfisker med godt kendskab til netop Sydsverige, der har tid og lyst til at tage med mig på fisketur en enkelt dag i næste uge. 
Vi kører fra København og destinationen skal helst ligge inden for en times kørsel op i Sverige. Gerne en sø, flod, elv eller lignende, der er nybegyndervenlig.

Det bliver drønhyggeligt.
Vil du med?

Mange hilsner Karen
Til top
Steen Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
S. Jørgensen

Tilmeldt:: 11 Maj 2010
Status: Offline
Beskeder: 107
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér S. Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Mar 2015 kl. 18:43
Hej - Der findes i tusinde vis af dygtige fiskere, i og omkring Kbh området, der fisker regelmæssigt i de gamle Danske kolonier. Jeg mener man kan næsten nå ind til Mörrum, så må der være titusinder af fiskere der lever op til de beskrevne.
Du kan gå igennem forretninger, fiskeklubber og masser af andre steder. Det smarteste var nok om du indkredsede "fisker profilen" lidt. En gammel uforstyrret mentor?, en aktiv fremme i skoene yngre specimen? eller ???
Interessant med Information og nybegynderfiskeri, gad vide hvad det næste er, Børsen og filatelist intro eller Motor og fordele ved friture stegning - nå lad os se hvad det bliver til.
knæk & bræk derude, der er børsteorm på det lave vand i Jylland
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2015 kl. 09:23
kontakt Lars Terkildsen - fuskeshoppen i Mørrum.
Han er dansker bosat i Sydsverige og har et enormt kendskab til området og hvem du evt skal ha fat i
Til top
hans lindegaard Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
flyfisherman

Tilmeldt:: 22 Feb 2003
Geografisk: Østfyn/sydfyn
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér flyfisherman Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2015 kl. 09:24
ok det hedder Fiskeshoppen

Til top
Lars Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Bonk

Tilmeldt:: 12 Apr 2006
Geografisk: Kalundborg
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Bonk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Mar 2015 kl. 11:19
Hej Karen,
Jeg har en del viden om fiskeri i sydsverige. Jeg har været på diverse junior ture, boet i Malmö og kender til en masse børne venlig information. 
Nemmest at du fanger mig på 31708018. 
Venlig hilsen Lars 
Til top
Karen Fjordside Pontoppidan Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Karen F Pontoppidan Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2015
Geografisk: København
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Karen F Pontoppidan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Mar 2015 kl. 17:19
Hej alle,

tak for jeres henvendelser. Jeg har løst det.

Mange hilsner Karen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres