Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Salmologic Skyborn Switch fluestænger

 Besvar Besvar
Forfatter
Kim Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zuriel Avatar

Tilmeldt:: 24 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zuriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Salmologic Skyborn Switch fluestænger
    Sendt: 24 Mar 2015 kl. 21:12
er der nogen som kender disse stænger?

Salmologic Skyborn Switch fluestænger

Er nemlig på jagt efter lidt nyt, da jeg lige har 5k til rådighed 😊

Til top
Kim Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zuriel Avatar

Tilmeldt:: 24 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zuriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2015 kl. 21:16
http://www.fluer.dk/produkter-fiskegrej/526-salmologic-fluegrej/5929-salmologic-skyborn-switch-fluestaenger/
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2015 kl. 21:18
Jeg er sikker på at du kan prøve dem på messen, hvis du lige kan vente med at hive læderet op i 14 dage endnu. Så får du helt sikkert syn og føling for sagen.
Til top
Kim Jørgensen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Zuriel Avatar

Tilmeldt:: 24 Feb 2011
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Zuriel Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Mar 2015 kl. 21:20
Det kan jeg helt sikkert 👍😊 tak for påmindelsen 😉
Til top
Lars Bentsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gonzo Avatar

Tilmeldt:: 25 Feb 2003
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 241
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gonzo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2015 kl. 10:18
Salmologic er jo tilstede på Danish Fly Festival, som du kan se her på listen over udstillere: http://flyfestival.dk/udstillere

Det skulle da være mærkeligt om de ikke lige har den stang med, du gerne vil prøve :-).

Lars
Til top
Kasper Elund Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Elund

Tilmeldt:: 18 Sep 2008
Geografisk: Nordjylland
Status: Offline
Beskeder: 3
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Elund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2015 kl. 10:41
Hvis der er nogen der har lyst til at prøve lidt Salmologic staænger og liner, så er det muligt d. 1 april ved Gudenåen.

For mere info, så send mig en besked eller SMS på 22301177
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 25 Mar 2015 kl. 17:06
nu kan det godt være at jeg tager fejl, men er det ikke spey stænger der har fået nyt navn
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2015 kl. 08:23
Nej Kent de har ikke bare fået nyt navn.. - De har også fået ny farve.. ;-)
Nå - det kan da godt være, at Henrik har optimeret dem lidt i forhold til hans HM Signature modeller ved Zpey.
Jeg var selv ude og prøve lidt forskellige Salmologic modeller på 'release dagen' og de ER sgu meget lækre, bl.a. deres 10 og 11 fods switch stænger.
Efterfølgende er der da også indkøbt en 11' #9 switch stang, men jeg må tilstå at der står Zpey HM Signature på den - og så kostede den under halvdelen af de 4.995,- som Skyborn koster..

/Jesper
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2015 kl. 09:30
efter sigende har Henrik og co. selv været i asien (husker det som Korea), og selv fundet de stænger som han/de syntes er de "rigtige" stænger .. hvorvidt de så kommer fra samme fabrik som Zpey eller lign. er jeg desværre ikke klar over . 
Til top
kent i Dali Ullerup Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
idali Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2010
Geografisk: midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 194
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér idali Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2015 kl. 13:38
jesper Andersen

ja jeg er godt klar over at der sikkert er kommet nogle nye farver osv. Men som jeg ser det, og skal være fair at sige, jeg har ikke haft nogle af de "nye" produkter i hånden. Men det jeg kan se på hjemmesiden og som jeg kan læse mig til, så ligner bla deres flueliner til forvekslign spey.
det er ikke en kritik, jeg fisker selv med spey skydehoveder, efter min mening de bedste på markedet.
jeg tænkte bare at der kunne være en del penge at spare.

mvh

Kent

Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2015 kl. 16:04
Hvad mon de koster til efteråret?Wink. Kan jo kun skæve til hvordan prisudviklingen gik, med Scierra og Zpey. Bare en strøtanke, uden at snakke om selve stængerne, som sikkert er fine nok.
Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
Kim Greil Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Greil

Tilmeldt:: 09 Feb 2013
Status: Offline
Beskeder: 69
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Greil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 26 Mar 2015 kl. 21:32
> Jesper S Bech

iflg Salmologics hjemmeside vil stængerne koste det samme.Smile

Vh
Kim 
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2015 kl. 09:03
Jeg kan egentlig heller ikke se, hvorfor de ikke skulle kunne holde prisen, hvis man sammenligner finish og kasteegenskaber med andre dyre mærker.
Lige nu er de bare under pres fra diverse tilbud på Zpey - men de bliver vel også udsolgt på et tidspunkt.
Og der er jo altid nogen der gerne vil betale listeprisen, for at have det nyeste fra hylderne.
Jeg venter så indtil modellerne kommer ned i halv pris.. (eller mindre).

Kim nu ved jeg ikke hvor du kommer fra i landet, men 'Fluer' i Vejle har fødselsdagsudsalg i den kommende weekend. Og der kommer Henrik Møller fra Salmologic forbi, så man kan prøve deres udvalg.
(Samtidig kører Fluer så -50% på Zpey stængerne..!!)
Til top
jesper Skjoldborg bech Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sage Avatar

Tilmeldt:: 29 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 1120
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sage Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Mar 2015 kl. 10:37
Det kan kun tiden vise...Smile

Med venlig fluefisker hilsen! Jesper Skjoldborg Bech
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres