Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Scierra CC3 waist waders

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Scierra CC3 waist waders
    Sendt: 13 Apr 2015 kl. 16:23
Hej,
 
Jeg overvejer at investere i et par Scierra CC3 waist wadsers med fast støvle, men jeg har hørt et par stykker tale mindre pænt om den.
Er der nogen herinde der har erfaringer med denne model, gode eller dårlige ?
 
Mvh Klaus
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2015 kl. 16:29
Jeg har haft 3 par i alt. Wadersne er rigtig gode, desværre er mit indtryk ikke at støvlen holder særligt godt hvis de bruges meget ofte. Støvlen er i de modeller jeg har haft, med en kap i snuden, som desværre medfører at støvlen udvikler gennem mekanisk slid af overgangen mellem vrist og snude.

Bruger du dem til gengæld sjældent, eller som et sommersupplement hvor der ikke traves mange kilometer på kysten eller langs åen, så er de helt sikkert udemærkede.

Hvis du kan få dem med sok ville jeg hoppe på det i stedet.
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2015 kl. 17:00
Hvornår købte du dine waders Arnt ? Scierra skriver selv om denne her at det er en opgraderet model med en bedre støvle, så måske har de afhjulpet nogle af skavankerne ?
Hele pointen er at jeg ønsker en model der er hurtigere og lettere at få af og på til de korte ture, så derfor vil jeg foretrække dem med fast støvle.
 
Klaus
Til top
Arnt Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
arntc

Tilmeldt:: 15 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér arntc Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2015 kl. 17:21
Det er 4-5 år siden. Det kan da godt være at de har udbedret problemet. Under alle omstændigheder viste problemerne sig meget hurtigt, endda så hurtigt at der i begge tilfælde ikke blev gjort andet end en direkte ombytning efter kontakt med grossisten, så servicen må siges at være i top.

Hvis jeg skulle vælge, ville jeg altid foretrække at bruge 4-5 min. på at snøre vadestøvlerne ;)
Til top
klaus gregersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
klgre Avatar

Tilmeldt:: 22 Dec 2002
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér klgre Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2015 kl. 17:23
Har slidt 2 par op. Bruger dem til mange ture langs åen og ikke i åen. Her holder de tæt i en til halvanden sæson. Vi snakker 3 ture om ugen. Det er vel hvad man kan forvente. 

Hilsen Klaus
Til top
Carsten O Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
carsten o

Tilmeldt:: 08 Nov 2012
Geografisk: SydFyn
Status: Offline
Beskeder: 670
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér carsten o Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2015 kl. 20:01
Den nye forbedre udgave går i stykker/revner ved støvle/buks samt kan være utæt ved lynlås  Ouch

Min grej pusher havde fået 10par hjem til salg,  de 8 har han fået retur efter salg, har han fortalt !

Ville selv have haft et par, da jeg havde hørt der var kommet en ny udgave af dem.

De første havde nemlig også store problemer med div utætheder.

Derimod sok modellen har der ikke været de store problemer med !

Men det hjælper jo ikke på det som du og jeg gerne ville bruge dem til,,,nemlig at kunne komme hurtigt i dem og ud af igen Wink
Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 13 Apr 2015 kl. 22:32
Tak for svarene allesammen. Det lugter lidt af at jeg køber sok-modellen, eller også vrider jeg foret lidt ekstra og køber den nye model fra Guideline Wink
Mvh Klaus
Til top
Anders Bo Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
prezio86

Tilmeldt:: 25 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 44
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér prezio86 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Apr 2015 kl. 21:46
Sokmodellen er horribelt afstemt i størrelsen. Vælger du fx en str M skal du bruge str 40-41 i sko. Ydermere er den nye udgave meget vig i benene.
Var super glad for den gamle model, men har i den grad fortrudt købet af de nye.
Et ovenud skuffende produkt!
Til top
lars rasmussen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ler Avatar

Tilmeldt:: 01 Maj 2006
Status: Offline
Beskeder: 303
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ler Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Apr 2015 kl. 14:42
Har også selv dårlig erfaring med dem, også den opgraderede model. Har prøvet med alternativer fra udlandet Cabelas og Snowbee. Cabelas gik i stykker og de andre blev returneret pga. dårlig pasform.
Jeg er gået over til normal højde, fordi waist modellerne har manglet de ekstra cm et par gange, hvor jeg skulle passere et vandløb
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2015 kl. 13:32
Jeg /vi har efterhånden haft 6-8 par gennem de sidste 5 år, kun med fast støvle,de første 3 dage er de dejlige og har ikke fundet andre der er bedre, men alle er knækket  hvor støvlen bøjer efter 3 mdr til 6 mdr.

Til top
Klaus Jespersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
knj311

Tilmeldt:: 01 Feb 2007
Geografisk: Midtjylland
Status: Offline
Beskeder: 166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér knj311 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2015 kl. 22:35
Tak igen for svarene. Det fremstår efterhånden ret tydeligt hvorfor de er på tilbud stort set overalt hvor de føres Confused...
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres