Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fundet fangstnet ved Holtug

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Fundet fangstnet ved Holtug
    Sendt: 15 Apr 2015 kl. 21:38
Jeg fandt i mandags et net ved Holtug.

Hvis du savner det, så kontakt mig.

Hilsen Peter
Til top
Ronny Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ronny73

Tilmeldt:: 28 Maj 2014
Geografisk: Sønderborg
Status: Offline
Beskeder: 298
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2015 kl. 20:30
hej Peter. jeg kender intet til det net, men jeg syntes det er rigtig rart at se at der stadig findes ærlige mennesker :-)
Til top
Jonas Steenbuch Krabbe Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
steenbuchen

Tilmeldt:: 27 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 86
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steenbuchen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Apr 2015 kl. 22:04
Hej Peter 
Det skulle vel ikke være et Hardy Marksman net med en halv magnet ?
Mvh Jonas
Til top
Peter Olesen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Olesen Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2005
Status: Offline
Beskeder: 83
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Olesen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2015 kl. 08:57
Hej Jonas
Der var ingen magnet i, men den kan jo være røget af. Nettet havde et meget særligt kendetegn, men vil af gode grunde ikke skrive det her.

Jeg skal se, om det er et Hardy-net. Det ku godt ligne det net, du sendte foto af i PM. Jeg kigger efter, når jeg kommer hjem.

Hilsen Peter
Til top
Jonas Steenbuch Krabbe Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
steenbuchen

Tilmeldt:: 27 Dec 2008
Status: Offline
Beskeder: 86
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steenbuchen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Apr 2015 kl. 09:25
Hej Peter
Her er et billede af nettet og jeg
file:///Users/JSK/Pictures/Fotos-bibliotek.photoslibrary/Thumbnails/2014/04/06/20140406-170515/EyDdoJuiRQe+RKYfK9lYhQ/IMG_0123_1024.jpg
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres