Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

pigvar

 Besvar Besvar
Forfatter
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: pigvar
    Sendt: 18 Apr 2015 kl. 18:10
Er der nogen som har været på vestkysten og prøvet efter pigvar i år ?
Til top
Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Claus E. Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus E. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2015 kl. 19:16
Hej Christian

Jeg er lige kommet hjem fra en tur uden gevinst i form af pighvar. Den eneste fisk, der bed på, var en rødspætte på størrelse med min hånd. Jeg fik dog masser af frisk luft :-)

Knæk & bræk

Mvh

Claus


Redigeret af Claus E. - 18 Apr 2015 kl. 19:17
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2015 kl. 19:51
Så du nogle andre få fisk og hvor var du ?

Jeg har tænk på at tage ned på skallingen og prøve en dag i næste uge7

Mvh Christian
Til top
Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Claus E. Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus E. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2015 kl. 20:23
Jeg talte med en derude. Han havde ikke fanget noget. Jeg har en idé om at vandtemperaturen er lige på grænsen til der sker noget. Der var overskyet derude i dag og jeg tror, at det havde været bedre, hvis solen havde været fremme.

Har du fisket på Skallingen før? Jeg kørte derud engang, men dengang var det ikke til komme til at komme til for garn.

Mvh

Claus
Til top
christian svendsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damquick Avatar

Tilmeldt:: 14 Aug 2014
Status: Offline
Beskeder: 108
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damquick Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2015 kl. 21:38
Jeg var der sidste år fik nogle små fisk + en meget stor rødspætte
for ende af hvidbjeg strandvej men vil prøve nede ved skallingevej i år
Der bliver varmt i næste uge , så tager jeg over og prøver.
Hvad fisker du med ?
Jeg plejer at bruge gulp , ved du evt. hvor det er muligt at købe sandorm , børsteorm der over ?
Mvh Christian
Til top
Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Claus E. Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus E. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Apr 2015 kl. 21:46
Jeg brugte tidligere sildestrimler, men er skiftet over til Gulp og det virkede fint sidste år. Rødspætten jeg fangede i dag bed på blink med en str. 1/0 cirkelkrog. Ret imponerende af en så lille fisk.

Jeg har set et skilt i Billum med sandorm til salg, men har aldrig handlet der. Det ser ud til, at det er en privat så kontanter er nok en god idé.

Mvh

Claus
Til top
Lasse Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
lc52

Tilmeldt:: 19 Jun 2006
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér lc52 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2015 kl. 17:18
Kunne I ikke finde en sandstrand hvor man kan stampe sandorm?  Tongue
Til top
Claus Eriksen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Claus E. Avatar

Tilmeldt:: 26 Apr 2012
Status: Offline
Beskeder: 45
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Claus E. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 19 Apr 2015 kl. 19:25
Hej Lasse

Jeg har ikke fisket med sandorm i en del år, da jeg ikke har fisket efter rødspætter, skrubber etc. i lang tid, men jeg har da overvejet en hyggetur efter dem, så det kunne sagtens blive aktuelt. De priser jeg har set på sandorm er ca. 3 kr. pr. stk og så kan det hurtigt blive en bekostelig affære. Så må jeg se, om det er muligt at finde et sted i Vejle Fjord :-)

Mvh

Claus
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres