Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Snyd til konkurrencer !

 Besvar Besvar
Forfatter
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Snyd til konkurrencer !
    Sendt: 28 Apr 2015 kl. 13:44
Hvis i ikke allerede kender til sagen/ sagerne, så læs lige med her Snyd til kystkonkurrencer
Mine videoer: www.youtube.com/outdoordenmark
Blog: http://www.eu.purefishing.com/blogs/dk/thomas-graversen/
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 13:57
Wow... Klamt - Håber at den gruppe/personer bliver udelukket for alle fremtidige konkurrencer.
Til top
Nick Ishøi Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Nick_is Avatar

Tilmeldt:: 31 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 218
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Nick_is Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 14:20
Fisk & Fri har også taget den til efterretning:
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 14:31
Også BT skriver om sagen nu
Mine videoer: www.youtube.com/outdoordenmark
Blog: http://www.eu.purefishing.com/blogs/dk/thomas-graversen/
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 14:39
Ja han har vist snydt de sidste 3 år desværre først i år
hammeren faldt!! Synd og skam man har stået og rost ham
Og sagt godt gået osv. Så er man bare blevet løjet lige op
i hovedet.. Og synd for dem der er røget ud af top 10 i disse
År!!

Måden han forsøgte at snyde på her i weekenden vidner også om
at han er blevet for selvsikker, to fisk over 5 kg 5-6 timer efter start??

Sørgeligt og ærgerligt for vores hobby
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Svend Hansen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Svend-Valby Avatar

Tilmeldt:: 13 Mar 2003
Status: Offline
Beskeder: 50
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Svend-Valby Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 14:46
Måske skulle man bare holde op med at afholde konkurrencer, hvor alle store fisk partout skal slagtes, før en eventuel præmie kan uddeles.

Et billede, et vidne, en lokalitet og eventuelt en beskrivelse af fangsten er rigeligt i min verden ....

Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 15:12
Svend det kan du ikke basere en konkurrence på men skal vi ikke
holde os til trådens indlæg så dette ikke drukner 😎
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Michael Jørgensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
mjorgensen Avatar

Tilmeldt:: 24 Sep 2003
Status: Offline
Beskeder: 309
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér mjorgensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 15:20
Citat: Steffan

Svend det kan du ikke basere en konkurrence på men skal vi ikke
holde os til trådens indlæg så dette ikke drukner 😎


Alle tarpon konkurrencer i Florida er C & R. Geddekonkurrencen ved Stege er C & R. Verdensmesterskaberne i fluefiskeri er C & R.

Alt er muligt.
www.kystfluefiskeren.dk
Til top
Dansenegeren Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rasmuslaustsen Avatar

Tilmeldt:: 05 Dec 2009
Status: Offline
Beskeder: 462
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rasmuslaustsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 15:27
Garnskadet fisk første år, garnskadet fiskandet år, fedt fælden klappede i år!!!
men ærgerligt de får presset andre ud af top 10
spørgsmålet er så hvor de skaffer fiskene fra???
Flere steder står der at han er fra Varde (garn i ringkøbing fjord)
man kan jo ikke undgå at blive lidt nysgerrig, men fedt de er opdaget (idioter)
Tjek
www.bombayfly.dk
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 15:29
Dem er blevet "skubbet" ud af top 10 må være
godt pissed...
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 15:43
Det er bare rigtig ærgeligt sådan noget, og dejligt de blev nappet denne gang !!
I min niche, er det sket mere end én gang, og jeg ville kunne nævne 2-3 tilfælde af snyd bare i år.
Personligt har jeg måtte afvise en klar vinder til en konkurrence - og er bevidst om at der er snydt til andre konkurrencer (hos undertegnede)
JEG ved hvem det er - og den viden har jeg selvfølgelig delt med andre i branchen.

En liste med personer der snyder, findes ikke, da det er i strid med gældende lov..
Til top
Thomas Graversen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Hoffen Avatar

Tilmeldt:: 13 Maj 2002
Status: Offline
Beskeder: 650
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Hoffen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 15:48
Ang. dem der blev skubbet ud af top 10, så er det satme god stil af Go Fishing at gøre det her.

Læs mere her
Mine videoer: www.youtube.com/outdoordenmark
Blog: http://www.eu.purefishing.com/blogs/dk/thomas-graversen/
Til top
Peter Rødsgaard Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Rødsgaard Avatar

Tilmeldt:: 19 Nov 2001
Geografisk: Vejle, Kolding og Fyn
Status: Offline
Beskeder: 342
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Rødsgaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 15:54
Bare tag Fangster.dk, hvor der vist også var en del bøvl med garnfangede store havørreder for en 6-10 år siden, da der var en konkurrence der. Jeg tror nok at vedkommende blev smidt ud. Jeg mener at have hørt  at vedkommende også blev kylet ud oppe ved Grejbiksens konkurrence en gang.
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 15:59
Jeg ringede ned til Claus i deres butik i Odense for at rose dem,
Det er bare go stil 👍
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 16:03
DESVÆRRE er store præmier nærmest garant for at enkelte vil snyde - vi taler om den ene % som bare ikke kan lade være,,, dem der heller ikke kan lade være med liiiige at tage i dørhåndtaget på din bil, når de går forbi - eller napper din ulåste cykel med barnestol udenfor daginstitutionen.

Den ene % som gør at konkurrenceregler risikerer at blive så omfattende og komplicerede, så manualen til et B&O TV kommer til at minde om en pamfletSmile

Man skal dog være liiidt varsom med at meddele deres navn i forum, jo mindre man som undertegnede, har lyst til at blive truet personligt med "hjemmebesøg" samt trusler mod både virksomhed og familie...

Det er kvajpander, som bare ikke har evnerne, til andet end at svindle og bedrage !!
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 16:10
Hvorfor så ikke bare sætte nogle mindre præmier på spil?
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 16:18
Fordi store fede præmier tiltrækker folk ! 😎
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 16:35
Wink Steffan...den har jeg nok luret. - Og jo flere folk des flere penge i overskud til butikken.
Til top
Tommy Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
tolund

Tilmeldt:: 26 Maj 2007
Status: Offline
Beskeder: 1475
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér tolund Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 16:39
Hvordan kan man indveje fisk, uden fisketegn. Når der i reglerne står man skal kunne fremvise gyldigt fisketegn. Men uanset, så er det noget svineri, vi sikkert vil se mere af fremover. Desværre.
Til top
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 16:54
Citat: Steffan

Fordi store fede præmier tiltrækker folk ! 😎


Så sandt som det er sagt.  Desværre de forkerte folk, som den ovenstående fortælling helt tydeligt viser. 

Kunne der være en anden måde at skaffe penge til vandpleje, gydegrus mv.  (For jeg går ud fra, det er "meningen" med en fiskekonkurrence - ihvertfald bliver det brugt som begrundelse og argument) ? Hvad med at opfordre forbundets medlemmer til en frivillig "gaveafgift" til klubkassen, når der har været en heldig fangst - som en slags tak for oplevelsen?

Jeg synes også der er noget med etikken.  Som forhenværende jæger kan jeg ikke huske, at jeg nogensinde har hørt om en "jagtkonkurrence".  Alle jægere vil formentlig have sig frabedt, at nogen fandt på at arrangere en (sports?)konkurrence med levende væsener som ufrivillige deltagere til at levere liv og/eller helbred til forlystelserne.  Hvad synes I?

mvh jr
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 17:00
Jørgen, jeg er enig så langt, at overskud ved fiskekonkurrencer bør gå til et godt formål. Det er jo så ikke tilfældet når grejbutikker står bag, men Langelandske Ørreddage hvor jeg selv ofte er deltager, bruger pengene på bl.a.  juniorarbejde og vandpleje Clap
At man kan holde en konkurrence ved Bornholm der går ud på at myrde flere hundrede Mørrumslaks fatter jeg ganske enkelt ikke etikken i..Thumbs Down
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 17:06
Jacob Larsen,

Konkurrencer som tager udgangspunkt en de naturlige bestande, kan muligvis give et overskud, enten til en butik, eller "almennyttigt formål".
Os der skal sætte ud, for at andre kan fange - tjener IKKE på selve konkurrencerne.

Personligt er jeg gået over til at holde konkurrencer, hvor jeg kan holde øje med ALT - eller konkurrencer med primær præmie til 1.indvejede fisk, så er det meget lettere, og snyd bliver opdaget på stedet.

Har prøvet at skulle afvise en sø-rekord, da en tåbe havde "nettet" en regnbueørred på næsten 11 kg. , og har oplevet ret kendte putfiskere stå og handle ørreder bag søen, fordi en top 10 fisk gav adgang til en finale (har man så fanget 2 topfisk, så sælger man bare den ene til en buddy).

Penge og store præmier KAN bringe det værste frem i de få tosser - men det skal søreme ikke forhindre os andre i at konkurrere  - de skal bare have en gigantisk los i røven, og skulle man komme til at informere sine kollegaer i branchen, er det naturligvis ganske tilfældigtWink
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 17:52
hej Simon. Dine konkurrencer falder over i en anden kategori Wink
Det jeg synes er synd, er hvis kystkonkurrencer med gode formål ikke kan klare konkurrencen fra de primært kommercielle kystkonkurrencer.
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 18:11
Citat: riddersholm

 

Jeg synes også der er noget med etikken.  Som forhenværende jæger kan jeg ikke huske, at jeg nogensinde har hørt om en "jagtkonkurrence".  Alle jægere vil formentlig have sig frabedt, at nogen fandt på at arrangere en (sports?)konkurrence med levende væsener som ufrivillige deltagere til at levere liv og/eller helbred til forlystelserne.  Hvad synes I?

mvh jr

Den årlige massakre på blishøns, hvor op mod 1000 fugle bliver skudt på en enkelt jagt har, efter min bedste overbevisning, et vist element af "konkurrence" indbygget Ouch



Redigeret af Jan Persson - 28 Apr 2015 kl. 18:13
Tænk før du skriver....
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 18:15
Jakob Larsen ;
Snyd er snyd, og om det går ud over kommercielle forretninger, eller foreninger er vel sådan set et fedt..
Jeg tror ikke, at de konkurrencer der arrangeres af foreninger, på nogen som helst måde har ringere vilkår end dem som forretninger står bag.
Nærmere tværtimod.
Størrelsen på set-up kan dog være forskellig, - men det er et aktivt valg.
Eksempelvis har Korsør Havnemede da MANGE, MANGE deltagere - og enorm velvilje fra både sponsorer og medier.

Angående konkurrencer hvor der fanges mange fisk fra en "naturlig" bestand, så er det nok ret svært at vurdere hvem der må hvad.... Hvem ejer fiskene ??? , er de svenske, finske, danske - eller er det Kronolax der ejer dem ??
Har folk indløst deres fisketegn, kan de i min verden godt fange sig en laks, efter gældende regler.
Samfundsmæssigt er det nok også de allerbedst betalte laks i historien, og af en enorm betydning for Bornholm med de turistkroner, helt udenfor sæsonen ?????
Til top
Jørgen Riddersholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
riddersholm

Tilmeldt:: 14 Feb 2008
Status: Offline
Beskeder: 200
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér riddersholm Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 19:03
Jan Persson - kan godt følge dig og er for så vidt enig. Det der er beskrevet, er efter min mening ikke jagt, men nedskydning.  Det ligner det, som i jagtsprog kaldes en "regulering", men jeg skal skynde mig at sige, at det ikke fremgår af artiklen.  Der er dog nogle jægere, som iflg. artiklen har sat spørgsmåltegn ved etikken, og det er sådan set bare det samme jeg gør, men inden for vores eget område.

Det kan være gavnligt nogen gange at diskutere med sig selv, hvor ens grænser går, og jeg vil da gerne give et bidrag til en højere forvirring ved at blande fornuft og følelser :  Mon ikke vores opfattelser af verden er præget af vore egne interesser? Dette retoriske spørgsmål bliver jeg nødt til at svare "ja" til for mit eget vedkommende. Hvis der er nogen blandt jer, som ikke vil vedkende sig denne menneskelige svaghed, så stil dig selv spørgsmålet:
Hvad nu, hvis det havde været skarver i stedet for blishøns.....? 

mvh jr
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 21:19
Citat: Steffan

Svend det kan du ikke basere en konkurrence på men skal vi ikke
holde os til trådens indlæg så dette ikke drukner 😎




http://www.blekingegaddfestival.se/

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 21:24
Fedt man lad os holde de fremtidige konkurrencer uden
den fede stemning og hygge, vi sender bare et billede
eller en film...

Jeg prøver lige IGEN.

Skal vi ikke holde os til TRÅDEN.
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Jakob Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jakob Larsen Avatar

Tilmeldt:: 23 Nov 2008
Status: Offline
Beskeder: 789
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jakob Larsen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 22:07
@ Simon

Det er da lidt tankevækkende, at der på få dage kan landes flere hundrede vildlaks fra en ukendt bestand, mens vi her i landet har en årskvote på fx. 100 laks i Storå...Der er jo ingen sammenhæng i tingene...Det er nemmere at fange en laks i Storå end i Mørrum.

Jeg kan godt se det kan betyde noget for Bornholms turistomsætning.
Til top
simon agerholm Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
simon agerholm2 Avatar

Tilmeldt:: 16 Aug 2009
Status: Offline
Beskeder: 1440
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér simon agerholm2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 22:13
Jakob Larsen ;
Der burde måske indsamles prøver af ALLE indvejede laks ??
- Det kunne give ny viden.

Vedrørende Storåen  - så vil jeg forsøge at komme på tavlen snart :-)
Kender en som har et stykke af Vegen Å, overvejer en lille afstikker..
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 22:16
Citat: Steffan

Fedt man lad os holde de fremtidige konkurrencer uden
den fede stemning og hygge, vi sender bare et billede
eller en film...

Jeg prøver lige IGEN.

Skal vi ikke holde os til TRÅDEN.


Det er tråden, du startede selv debatten

Så¨fed stemning og hygge findes kun ved døde fisk.... Godt så....

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
Steffan Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Steffan Avatar

Tilmeldt:: 05 Jul 2012
Status: Offline
Beskeder: 1166
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Steffan Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Apr 2015 kl. 23:02
Lasse det jo lige meget hvad jeg skriver,
så vil du evig og altid diskuterer, gå nu ud
og sving kæppen 😎
FishFinderProductions
På Facebook & Youtube K&B
Til top
Ørde Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Ørde

Tilmeldt:: 25 Jul 2005
Geografisk: Vejle amt.
Status: Offline
Beskeder: 829
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ørde Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2015 kl. 13:49
tråden udvikler sig som en tråd nu gør .. det er der ikke noget forgjort i .. 
det er blot ærgeligt at snydepelse, skal ødelægge det for andre!! .. sådan er det desværre med umoralske svin!
Til top
Bruno Jensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Fjord Fiskeren Avatar

Tilmeldt:: 15 Feb 2011
Geografisk: Mariager Fjord
Status: Offline
Beskeder: 77
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Fjord Fiskeren Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 29 Apr 2015 kl. 18:41
http://www.tv2oj.dk/artikel/254383:Aarhus--Ville-snyde-sig-til-25-000-kroner

Trist

Mvh Bruno
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2015 kl. 10:34
Tænk før du skriver....
Til top
Kim Korskjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
kikophil

Tilmeldt:: 30 Jul 2011
Geografisk: Amager
Status: Offline
Beskeder: 2333
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kikophil Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Apr 2015 kl. 18:17
Hmm.. snyd og bedrag ?
Vi kan vist ikke helgardere os over for svindel på dette område. Hvis folk vil snyde, er der altid en mulighed - med mindre ALT er overvåget.

Skal vi derfor ha` videoer af al fangst?.

Det kræver jo i tilfældet, at fiskene kan/skal slippes ud igen, at alle både/øvrige former for fangere, alle får monteret et kamera fra starten, der direkte videresender oplysninger/aktion samt selvf. fangst mål/vægt direkte til en form for overordnet kontrolorgan for fælles indsamlinger,/vurdering af fangsterne etc. :)

Men dertil kommer vi nok ikke indenfor de næste par år - eller? :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres