Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Glemte waders ved Jægerspris/Kiknæs

 Besvar Besvar
Forfatter
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Glemte waders ved Jægerspris/Kiknæs
    Sendt: 15 Maj 2015 kl. 22:50
Du fik en flok hornfisk og en bette ørred her til aften, fredag.
Men du glemte dine waders i træet. 
Jeg har taget dem med hjem. Ring til mig, så vi kan aftale nærmere.
Du kender selv fabrikat og farve.

61704036

Mvh
Peter Schrøder
Fr. sund.
Til top
Torben Aagesen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
TORAA

Tilmeldt:: 25 Dec 2006
Status: Offline
Beskeder: 287
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér TORAA Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2015 kl. 06:09
Jeg har absolut respekt for din handlemåde
men har du tænkt på at efterlade en notits med samme besked, hvor de blev gemt, det kunne jo være at vedkommende ikke kom på forummet.
Jeg har selv meget ofte måttet indse, at det er svært at finde frem ejeren, og har besluttet, mig for at gøre det fremover.
Opfat det endelig ikke som nogen kritik af din handlemåde, det er blot et velment råd, jeg selv har fået af en bekendt.
Mvh
Torben
Til top
Peter Schrøder Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Peter Schrøder

Tilmeldt:: 17 Maj 2011
Geografisk: Frederikssund
Status: Offline
Beskeder: 125
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Peter Schrøder Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Maj 2015 kl. 10:36
Du har ret. 
Jeg tænkte også efterfølgende om det ikke havde været en god ide at sætte en besked på træet. 
Men hvis han kom tilbage efter dem, gjorde han det nok i aftes, så nu er det nok for sent.
Hvis ikke jeg hører fra ham, indleverer jeg dem som hittegods.
Med venlig hilsen
Peter Schrøder
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres