Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bud til jerkbait sæt til torsk

 Besvar Besvar
Forfatter
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bud til jerkbait sæt til torsk
    Sendt: 10 Jul 2015 kl. 18:42
Jeg vil have købt et jerkbaitsæt der hovedsageligt skal bruges til at jigge torsk fra min båd - og muligheden for en gedde i sø/å.
Jeg har ingen erfaring med jerkbait stænger eller de små multihjul.

Så jeg håbede at nogle herinde kunne anbefale noget der kan holde til at blive taget med i båden på havet. Jeg ved ikke hvad vægt stangen skal kunen tage, da jeg er i tvivl om hvad størrelse jigs m an bruger til torsk. Skal fiske i lillebælt og lidt i storebælt. Det er det. Ingen rev, vrag osv...

Så er der nogle bud? Jeg tænker at bruge en 1500kr på sættet


Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2015 kl. 19:13
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Martin Pedersen84

Tilmeldt:: 17 Aug 2012
Status: Offline
Beskeder: 48
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Martin Pedersen84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2015 kl. 19:34
jeg bruger sg butch light stang og Trinidad på rev og vrag op til ca 40 meter vand i Hanstholm og Hirtshals... mvh Martin
Til top
S.G Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
msg1979

Tilmeldt:: 28 Okt 2009
Geografisk: Skibhusene
Status: Offline
Beskeder: 75
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér msg1979 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Jul 2015 kl. 21:10
Ok, så må den jeg linker til kunne gøre det til makrel, torsk, flade osv.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres