Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bottle tube

 Besvar Besvar
Forfatter
Kurt Christensen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Kurt Christensen

Tilmeldt:: 01 Sep 2014
Geografisk: Kronjylland
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kurt Christensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Bottle tube
    Sendt: 27 Jul 2015 kl. 11:19
image.jpg

Hvem kender denne tube ? Fluen bindes på selve tuben. Hvad hedder den og hvor kan den købes ?
Jeg har ikke kunnet finde den på nettet

Fundet : tubeworx ys bottle tube. Engelsk.

Redigeret af Kurt Christensen - 27 Jul 2015 kl. 11:48
Til top
Jan Persson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jan Persson Avatar

Tilmeldt:: 23 Sep 2002
Status: Offline
Beskeder: 1955
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jan Persson Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2015 kl. 11:50
De hedder shumakov bottle tubes.
Ved ikke om nogen forhandler dem i Danmark, men jeg har flere gange købt herfra. Fin service og hurtig levering




Redigeret af Jan Persson - 27 Jul 2015 kl. 11:53
Tænk før du skriver....
Til top
Thomas Michaelsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
snøvledk

Tilmeldt:: 22 Maj 2003
Status: Offline
Beskeder: 243
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér snøvledk Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2015 kl. 12:49
Til top
Orla Bertram-Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
obn

Tilmeldt:: 13 Nov 2010
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 152
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2015 kl. 13:47
Bottle tubes blev oprindeligt produceret af Loop, men det stoppede vist i forbindelse med ejerskiftet for nogle år siden.
Mener at der også er andre producenter (A. Jensen?)- og mener, at de stadig kan købes hos bl.a. Korsholm i Skjern.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 27 Jul 2015 kl. 16:35
ok med disse link til varer på nettet, men jeg ved ikke hvorfor det pisser mig lidt af, at man næsten aldrig kan se hvor hvor mange stk en pose af en given vare indeholder

feks. denne... hvor mange får man for 62,50?


/J

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum