Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

gedde fiskeri i vest-midt himmer / nordjyllandland

 Besvar Besvar
Forfatter
Frans buus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fransbuus

Tilmeldt:: 11 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransbuus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: gedde fiskeri i vest-midt himmer / nordjyllandland
    Sendt: 04 Aug 2015 kl. 16:19
hej. jeg er så småt startet op på gedde fiskeri men har meget svært ved at finde ud af hvilke søer man kan/må fiske efter disse krokodiller. rigtig mange steder koster det jo og det skal også helst være et sted hvor båd ikke er et must.
ved der er søer/moser i snæbum, hvilsom, døstrup osv

help


Redigeret af laah123nu - 05 Aug 2015 kl. 10:50
Til top
Frans buus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fransbuus

Tilmeldt:: 11 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransbuus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2015 kl. 18:28
kom nu folkens... giv lyd pls.. :o)
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jag

Tilmeldt:: 11 Maj 2015
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jag Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Aug 2015 kl. 18:49
Viborg søerne, gode muligheder for at fiske fra land og der er masser af gedder...
Til top
Frans buus Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fransbuus

Tilmeldt:: 11 Jul 2013
Status: Offline
Beskeder: 5
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fransbuus Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2015 kl. 20:51
ok?! super.. vidste jeg ikke.. et bestemt sted der er bedre end andre at stå ved?

Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jag

Tilmeldt:: 11 Maj 2015
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jag Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Aug 2015 kl. 11:16
Nørresø kan være lidt svær at komme til pga bebyggelse, så Søndersø er at fortrække.

http://www.vibfisk.dk/files/pdf/viborg%20s%F8erne%20som%20fiskevand.pdf

Jeg har haft held ved sted 2, 9, 10 og 11. Søfiskeri er ikke noget jeg gør meget i, men en varm sommeraftener eller når andet ikke er muligt, er det altid en god oplevelse at tage ned til søen, bor tæt på. Alle tur til søen har giver gevinst, gedder og aborre, vil påstå der er fangst garanti ;-) Der er også mange der fisker efter sandart og karper. Ellers er der Hald sø lidt uden fra Viborg, men der kun et enkelt sted eller 2 hvor man må fiske fra land, ellers påkræves der båd. Begge søerne, viborg og Hald rummer meget store fisk.

Til top
 Besvar Besvar

Skift forum