Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIgnorer de vanvittige indlæg.

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ignorer de vanvittige indlæg.
    Sendt: 09 Aug 2015 kl. 13:00
På baggrund af at jeg efterhånden har læst en del vanvittige indlæg i dette forum med bla. personligt krænkende indhold, vil jeg opfordre til at ignorere disse mennesker. Efter i mange år at have arbejdet professionelt med den slags personlighedsforstyrrede individer er min erfaring (som underbygges af teori og praktiskiske erfaringer i psykiatrien) at disse mennesker TÆNDER på andres modreaktioner. Det er som raketbrændstof på en knallert at gå ind på deres syge tankegang og svare dem eller modkrænke dem. Krænkerne fremstår med en vis enegi og styrke, men de svage og sårbare indeni - og de er intet uden deres ofre. Så jeg synes vi skal lade dem være! Ikke mindst for vores egen skyld. Man kommer let til at gå i en fælde, hvor man ender med selv at blive krænker og det har de færeste vel egentlig ikke lyst til at være? Så jeg opfordrer til at holde lidt igen med retfærdigheden, "sandheden" og stoltheden - selvom det kan være svært, når de nu lige kommer til at trykke på knapperne som fx "den gode sag" - det du brænder for og gerne vil forsvare. Lad os ignorere dem og håbe at de finder nogen der kan fylde deres store magtesløse tomrum andetsteds.
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sulen Avatar

Tilmeldt:: 31 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 133
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2015 kl. 13:28
Citat: Skarvbassen

På baggrund af at jeg efterhånden har læst en del vanvittige indlæg i dette forum med bla. personligt krænkende indhold, vil jeg opfordre til at ignorere disse mennesker. Efter i mange år at have arbejdet professionelt med den slags personlighedsforstyrrede individer er min erfaring (som underbygges af teori og praktiskiske erfaringer i psykiatrien) at disse mennesker TÆNDER på andres modreaktioner. Det er som raketbrændstof på en knallert at gå ind på deres syge tankegang og svare dem eller modkrænke dem. Krænkerne fremstår med en vis enegi og styrke, men de svage og sårbare indeni - og de er intet uden deres ofre. Så jeg synes vi skal lade dem være! Ikke mindst for vores egen skyld. Man kommer let til at gå i en fælde, hvor man ender med selv at blive krænker og det har de færeste vel egentlig ikke lyst til at være? Så jeg opfordrer til at holde lidt igen med retfærdigheden, "sandheden" og stoltheden - selvom det kan være svært, når de nu lige kommer til at trykke på knapperne som fx "den gode sag" - det du brænder for og gerne vil forsvare. Lad os ignorere dem og håbe at de finder nogen der kan fylde deres store magtesløse tomrum andetsteds.

Skal man ikke igennem en længere udredning, psykologiske test og en række metal  undersøgelser for, at kunne blive diagnosticeret personligheds forstyrret? Eller er det bare en diagnose du kan tillade sig at kaste rundt med, fordi du professionelt har arbejdet med emner med afvigende adfærd og lige møder nogle, der efter din egen opfattelse, har nogle vandvittige indlæg i dette forum.
Du må ganske enkelt være løsningen på ventelisterne i psykiatrien, for med den lyndiagnose du lige får skudt af der, kan du da hurtigt og professionelt få skudt en venteliste ned på nul og spare samfundet for en masse penge. Clap

Hvorfor slappe af i morgen når du kan gøre det idag.
Til top
Palle Johnsen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
PJ Avatar

Tilmeldt:: 11 Jun 2007
Status: Offline
Beskeder: 82
Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Aug 2015 kl. 15:04
Det er du her med Klaus....
Kun en tåbe frygter ikke haven
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres