Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stor gedder på film! Vildt sø fiskeri!

 Besvar Besvar
Forfatter
Malthe Bach Laursen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
FishingCaughtonTape Avatar

Tilmeldt:: 15 Aug 2015
Status: Offline
Beskeder: 18
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér FishingCaughtonTape Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Stor gedder på film! Vildt sø fiskeri!
    Sendt: 16 Aug 2015 kl. 15:43
Hej allesammen!
Hvis nogen af jer er smask forelsket i fiskeri efter søens krokodiller, kan jeg kun anbefale jer at tage et kig på denne vidunderlige video, af et fantastisk geddefiskeri fra båd.
Jeg nyder i hvertfald godt af den, og vil lige give jer samme oplevelse

Video: http://youtu.be/eMW2omhFxYo

Mvh. Malthe
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2015 kl. 21:40
Gab for en film, jeg stoppede efter få minutter. Kunne simpelhen ikke holde baggrundsmusiken ud.  Magen til støj skal man lede længe efter!!! Musik og billeder passer overhoved ikke sammen. Jeg førsøgte så at fjerne lyden uden held. Filmen blev aldeles ikke bedre af dette. Kedelig filmet af det jeg så, da jeg stoppede der hvor det så ud som om mobilen blev tabt, ikke engang dette er blevet klippet fra. Så havde jeg desværre fået nok og regner helt sikker med, at jeg ikke har misset noget ved ikke at se resten.

/J
Til top
Safet Ahmetagic Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Gedder123 Avatar

Tilmeldt:: 12 Feb 2015
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 140
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Gedder123 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2015 kl. 21:47
Citat: Jørgen S

Gab for en film, jeg stoppede efter få minutter. Kunne simpelhen ikke holde baggrundsmusiken ud.  Magen til støj skal man lede længe efter!!! Musik og billeder passer overhoved ikke sammen. Jeg førsøgte så at fjerne lyden uden held. Filmen blev aldeles ikke bedre af dette. Kedelig filmet af det jeg så, da jeg stoppede der hvor det så ud som om mobilen blev tabt, ikke engang dette er blevet klippet fra. Så havde jeg desværre fået nok og regner helt sikker med, at jeg ikke har misset noget ved ikke at se resten.

/J

Hvis du ikke kunne foredrage musikken, har du den glimrende valgmulighed, at du kan skrue ned for lyden. Hvordan du forsøgte at fjerne lyden, ved jeg ikke, men den nemmeste mulighed er at skrue ned (Y) .

- Til dig som har lavet filmen - Flot film og flotte gedder. Jeg kan dog ikke finde ud af hvad det er for en anden sø I fisker i? Den ene kender jeg godt, det er Sjørup Sø, hvor jeg har stødt ind på jer et par gange, og den anden ligner Navn Sø (Er dette korrekt?) 

Held og lykke med gedderne :)
Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sulen Avatar

Tilmeldt:: 31 Jan 2011
Status: Offline
Beskeder: 133
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sulen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Aug 2015 kl. 21:55
Citat: Jørgen S

Gab for en film, jeg stoppede efter få minutter. Kunne simpelhen ikke holde baggrundsmusiken ud.  Magen til støj skal man lede længe efter!!! Musik og billeder passer overhoved ikke sammen. Jeg førsøgte så at fjerne lyden uden held. Filmen blev aldeles ikke bedre af dette. Kedelig filmet af det jeg så, da jeg stoppede der hvor det så ud som om mobilen blev tabt, ikke engang dette er blevet klippet fra. Så havde jeg desværre fået nok og regner helt sikker med, at jeg ikke har misset noget ved ikke at se resten.

/J

Dejligt med saglig velfunderet kritik-
På windows, sidder volumenkontrollen i nederste højre hjørne på toolbar. Så kan man let slå lyden fra og nynne für Elise hvis det er det man foretrækker.
Man kan også vælge at stoppe efter få minutter og være forudindtaget og måske gå glip af noget spændende. Et i øvrigt meget karakteristisk træk ved sure gamle mænd LOL


Drenge. Der er langt igen, men i er på vej og jeres entusiasme skal i ikke lade smadre af en der garanteret ikke selv magter opgaven Dead
Håndteringen af fiskene lader meget tilbage at ønske. Lidt for meget lipgrip og roderi.
Hvis man skriver stor gedder, så er det det man skal levere. I ved godt selv hvad store gedder er, så kom med nogle store gedder når i reklamerer med det hvis jeres troværdighed skal holde. 
Klip alt overflødigt fumleri fra, for der er intet fedt ved at se det indvendige af en lomme, eller ryggen af ham der står og fisker. Hellere 25 sekunder god action end 25minutter med roderi.

Hvorfor slappe af i morgen når du kan gøre det idag.
Til top
Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
Jag

Tilmeldt:: 11 Maj 2015
Status: Offline
Beskeder: 49
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jag Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 18 Aug 2015 kl. 09:51
Musikke undlader jeg at udtale mig om..

Thumbs up for videoen, pæne gedder. Jeg vil anbefale et net til landing i båd.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum