Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Havørred på splitcane

 Besvar Besvar
Forfatter
Mads D. Bennet Gregersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mads Gregersen

Tilmeldt:: 08 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mads Gregersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Havørred på splitcane
    Sendt: 28 Aug 2015 kl. 08:55
Hejsa!
Jeg ville lige dele en lille video med jer: https://www.youtube.com/watch?v=rVkWH0a750M


Redigeret af Mads Gregersen - 28 Aug 2015 kl. 08:57
Til top
Peter Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
P.M.

Tilmeldt:: 01 Mar 2010
Status: Offline
Beskeder: 508
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér P.M. Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 09:52
Fedt
Til top
Milton Christensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
McHardy

Tilmeldt:: 30 Nov 2005
Status: Offline
Beskeder: 185
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér McHardy Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 09:52
Dejlig lille film.
Hvilken stang er det du bruger ?
Jeg fisker også til tider med splitcane (flue) når det rigtig skal være hyggeligt og lidt gammeldaws.
Til top
Mads D. Bennet Gregersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Mads Gregersen

Tilmeldt:: 08 Mar 2013
Status: Offline
Beskeder: 36
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Mads Gregersen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 11:01
Jeg ved kun at der er en gammel stang, som er bygget i Danmark :)

Til top
Orla Bertram-Nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
obn

Tilmeldt:: 13 Nov 2010
Geografisk: Aalestrup
Status: Offline
Beskeder: 152
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér obn Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 28 Aug 2015 kl. 22:23
Ud over en række både nyere og gamle kulstænger (den ældste en ca. 40 år gammel Sage 1 alias B476GFL)i # 3 - 4 - 5 og 6 har jeg hygget mig vældigt med at fange havørreder på foreløbig èn Fenwick glasstang samt tre splitcane-stænger, nemlig en Sharp 7½ fod # 5 og Pecon & Michell's Sawyer Special og Power Plus # 6. - Ja, undskyld, hvis det lyder lidt pralende, mens det brede stangvalg har gjort en enestående havørredsæson helt uforglemmelig.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum