Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sage one 9,6 klasse 7

 Besvar Besvar
Forfatter
kurt haldborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kurt haldborg

Tilmeldt:: 02 Sep 2014
Geografisk: Lystrup
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kurt haldborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Sage one 9,6 klasse 7
    Sendt: 30 Aug 2015 kl. 10:47
Har netop fået sådan en stang.
Hvilket skydehoved vil I anbefale til den stang til kysten.

Jeg ønske god længde på kastet, samt en kort klump, så blindkast undgås. Smile

mvh
Kurt
Til top
Jim Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
jimjensen Avatar

Tilmeldt:: 21 Maj 2005
Geografisk: Sdr. Jylland
Status: Offline
Beskeder: 359
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jimjensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 30 Aug 2015 kl. 15:52
Hej Kurt !
Jeg har samme stang, og hvilke liner der er bedst er vist lidt et spørgsmål om religion, så du får bare det jeg bruger på min.
Jeg vil have ca. 17 gram til stangen, og bruger alene skedehornede, en vision ACE flydende kl 7 på 9,65 meter i forholdsvis rolig vind, og en sheakespeare glider N på 9,25 meter i mere vind.
Er der svag vind, eller ingen vind bruger jeg en lettere klasse.
Men 17 gram, og en længde mellem 9,25 til små 10 meter virker for mig !
Knæk og bræk derude
Mvh. Jim
www.laksefiskeri4you.dk


Til top
Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
steen-jac Avatar

Tilmeldt:: 09 Dec 2014
Status: Offline
Beskeder: 138
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér steen-jac Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2015 kl. 22:55
Køb en DT-line og del den midten, det gør, at du kan eksperimentere med længden på skydehovedet, og da du har to "skydehoveder", så har du optimale muligheder for, at ramme en klump som passer perfekt til din kastestil.
Til top
kurt haldborg Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kurt haldborg

Tilmeldt:: 02 Sep 2014
Geografisk: Lystrup
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kurt haldborg Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2015 kl. 09:11
Jeg vil gerne ha en helline, og tænker på en Rio Outbound short, klasse 7 F, slow intermediate, er den nogen der har erfaring med denne line?
vh
Kurt

Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2015 kl. 10:56
Helline til kysten! 
Så vil min anbefaling være, Guideline Coastal Slow Intermediate, i samme klasse som din stang. Klumpen er ca 10,5 meter, og behøver ikke en masse blindkast, for at komme derudaf! 😉

K&B
Henning 
Til top
Lasse Karlsson Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
LasseK Avatar

Tilmeldt:: 06 Jan 2000
Status: Offline
Beskeder: 1427
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér LasseK Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Sep 2015 kl. 11:58
Citat: kurt haldborg

Jeg vil gerne ha en helline, og tænker på en Rio Outbound short, klasse 7 F, slow intermediate, er den nogen der har erfaring med denne line?
vh
Kurt


Glimrende line, den gør det godt.

Mvh
Lasse
Teori er godt, viden er bedre....
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres