Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dubbing søges

 Besvar Besvar
Forfatter
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Dubbing søges
    Sendt: 31 Aug 2015 kl. 21:00

Jeg har forsøgt at finde en lidt speciel dubbing ved navn ” Spirit River Lightnin' Dub i farven Flame”. Der er enlig ikke noget speciel ved den, men jeg kan bare ikke finde den dubbing i nogen grejforretninger i kbh-området. Dubbing ser sådan her ud:

http://webshop.salmonfly.dk/product_info.php/cPath/34_136_253/products_id/1201

Jeg pleger købe den hos Salmonfly.dk men de har den ikke hjemme og jeg skal bruge relativt hurtigt.

Nogen der ved hvor henne den kan fås eller nogen som ligger inde med 1 pose eller 2 uåbnet og som evt. vil sælge?

På forhånd tak for hjælpen

Mvh Christian M. Larsen

Christian M. larsen
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2015 kl. 22:48
Har du prøver Salmofly i dag?? De startede udsalg i dag?


/J
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 31 Aug 2015 kl. 22:56
Var der i dag, der havde han ikke noget endnu. Jeg har dog fundet hos taimen.com men så løber så også ca. 50 oveni med porto Ermm
Christian M. larsen
Til top
michael damkjær Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
damkjaer

Tilmeldt:: 22 Mar 2008
Geografisk: østjylland
Status: Offline
Beskeder: 114
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér damkjaer Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2015 kl. 20:23
har du prøvet hos cabelas el. fishing megastore
Mich
Til top
Christian Larsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
ChristianML Avatar

Tilmeldt:: 13 Aug 2010
Status: Offline
Beskeder: 227
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér ChristianML Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 01 Sep 2015 kl. 20:38
Har fået løst problemet. Jeg har købet et lille lager hos Taimen og bare lagt lidt ekstra grej oveni ;) Så kommer det hele nok til at gå og forhåbentlig kommer dubbing inden længe.
Christian M. larsen
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum