Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smykketråd til rejeben.

 Besvar Besvar
Forfatter
michael nielsen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
santa Avatar

Tilmeldt:: 11 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1122
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér santa Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Smykketråd til rejeben.
    Sendt: 14 Sep 2015 kl. 14:07
Denne side er værd at besøge.
http://poppesperler.dk/produkt-kategori/smykkedele-tilbehoer/wire-elastiktraad-smykketraad/
Der er også fladt gummi til skjold
Michael Nielsen
Til top
Henrik Vraa Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
vraap

Tilmeldt:: 16 Aug 2005
Geografisk: Østjylland
Status: Offline
Beskeder: 32
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér vraap Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2015 kl. 18:43
jeg har noget fint tråd, det kan købes for 100,- for 50m

Til top
Karsten søgaard Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Karstensoegaard

Tilmeldt:: 05 Sep 2015
Geografisk: Langå
Status: Offline
Beskeder: 4
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Karstensoegaard Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Sep 2015 kl. 06:16
Så vil jeg da også en smut i tigeren 😀
Til top
frank pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
folp

Tilmeldt:: 07 Jun 2005
Geografisk: jylland
Status: Offline
Beskeder: 549
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2015 kl. 22:13
 Det jeg bruger har konen købt i Tiger butikken.
Til top
Kim Krikau Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Kim Krikau Jensen

Tilmeldt:: 26 Feb 2011
Geografisk: Jylland
Status: Offline
Beskeder: 809
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kim Krikau Jensen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 08 Sep 2015 kl. 19:10
Hej.

Det ser ud til at der er forskel i stivheden på smykketråde. Eller det vil sige, den Wapsi bruger den er stivere end den smykketråd man køber i Panduro i samme tykkelse. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide om i ved hvilken jeg skal have fat i for at få samme stivhed som Wapsi round stretch rib har?

Jeg bruger normalvis den tyndeste 0,5mm (small). Men det bliver til mange penge i længden at købe dem fra Wapsi, da der knap er til 10 fluer i en pakke. Derfor jeg leder efter alternativ der har samme egenskaber som Wapsi's.


Hilsen Kim.
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres