Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Orvis Helios 2 vs. Scott Meridian

 Besvar Besvar
Forfatter
Casper RH Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
CasperRH

Tilmeldt:: 14 Okt 2012
Status: Offline
Beskeder: 142
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér CasperRH Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Orvis Helios 2 vs. Scott Meridian
    Sendt: 09 Sep 2015 kl. 18:21
Hey folkens. Nogle der har prøvet begge stænger i klasse 6. Sys Helios 2 #6 tip flex er en smule for stiv i det til min smag. Er der nogen der kan fortælle mig hvordan meridian er i forhold til denne?
På forhånd tak.

Casper
Til top
Thomas Schreiber Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
schreiber Avatar

Tilmeldt:: 04 Mar 2007
Status: Offline
Beskeder: 339
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér schreiber Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2015 kl. 09:32
Hvad med en H2 midflex? Personligt synes jeg fx, at H2 #8 er meget mere en fiskestang i MF end TF.
Med venlig hilsen
Thomas Schreiber
Til top
Niels Åge Skovbo Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
niels åge skovbo Avatar

Tilmeldt:: 20 Apr 2007
Geografisk: Århus
Status: Offline
Beskeder: 728
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér niels åge skovbo Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 10 Sep 2015 kl. 11:35
Hej Casper,

Tag ned til GOFI, de sælger begge typer stænger. De har en kastebane så du kan sammenligne  :-)

Jeg har kastet begge stænger og de kaster begge to fremragende uden at være stive pinde. Men ja, der er lidt forskellige og der må du selv ind og prøve af hvad der passer dig.

Venlig hilsen
Niels Åge Skovbo
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres