Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slet

 Besvar Besvar
Forfatter
Jesper Eybye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper123124 Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2015
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper123124 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Slet
    Sendt: 11 Sep 2015 kl. 12:23
Slet

Redigeret af Jesper123124 - 14 Jun 2018 kl. 03:07
Til top
Mikael Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
NanoQ Avatar

Tilmeldt:: 26 Maj 2005
Status: Offline
Beskeder: 223
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér NanoQ Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2015 kl. 14:43
Fint arbejde. Du skriver rigtigt godt. Behageligt læsevenligt sprog.

En ting falder mig dog i øjnene. Du omtaler konsekvent fokene bag som "vi". Er det ikke bare dig?

Klikker man "Hvem er vi?", kommer man endda til siden "Om mig".

Faktisk vil siden virke langt mere vedkommende, hvis du BRUGER det faktum, at det er DIG der står bag. Det viser, at du står fuldt inde for det der bliver skrevet, og læseren får et langt mere ærligt indtryk af siden.
Til top
Jørgen Sørensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Jørgen S Avatar

Tilmeldt:: 04 Maj 2006
Geografisk: Cph
Status: Offline
Beskeder: 1242
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jørgen S Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Sep 2015 kl. 19:26
Hej Jesper
Fin lille side du er ved at få stablet på benene, dejligt at de du brænder for dette fiskeri. Held og lykke med fremover.

Jeg kunne dog godt tænke mig under tips og tricks fik lidt fluemønstre der fungere for dig, uanset om du fisker dem på bombarda eller fluestang. Samt er der forskel på det forskellige årstider med hensyn til fluevalg?

Det der power bait, findes jo i jeg ved ikke hvor mange farver, men jeg mangler lidt om hvilke farver det funger på forskellige årstider og hvordan du fisker med dem. For helt ærligt så ved jeg ikke en pind op fiskeri med powet bait og de mange farver, men måske kunne du fortælle meget mere. Er det flydende eller synende det der power bait? Har det nogen speciel form når du fisker med det? Gerne med fotos, hvis der er mulighed for dette på din side.

Det var da en fin ørred du har fanget, men kunne du ikke lige under billedet skrive hvor du har fanget den, jeg håber ikke det er en hemmelig sø? Det kunne jo være putten indeholdet flere af samme størrelse ;-)

En ide kunne måske være - opskrifter på dine fisk?
Jeg håber nemlig at det er dig selv som står i køkkenet og forvandler dine fangster til kulinariske delikatesserEmbarrassed Del lidt opskrifter og fotos med os andre

Har det Putsøer du har fisket i, evt. en hjemmeside så oplys den, så det er net at finde yderligere oplysninger og priser. 

Godt gåetClap

Knæk og Bræk fremover

/J

Til top
Jesper Eybye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper123124 Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2015
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper123124 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 14 Sep 2015 kl. 14:18
Tak for jeres gode svar Mikael og Jørgen!

Jeg står ene og alene for siden og du har ret i at det vil lyde bedre med "jeg" istedet for "vi" så det vil blive rettet. 
Jeg læser for tiden rigtig mange bøger om fiskeri så min viden omkring det kan blive udvidet markant. 

Jeg samler jeres ideer, historier og selvfølgelig erfaring, skriver om det og deler det igen så vi alle kan have glæde af det.

Det var en rigtig god ide det med opskrifterne Mikael og det vil blive taget med når jeg lige når der til :)

Min pr. du ser på siden om mig er fanget i Tussaagaard put and take i midtjylland og til en overraskelse ikke i storfangersøen :) 
Til top
Jesper Eybye Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Jesper123124 Avatar

Tilmeldt:: 11 Sep 2015
Geografisk: Ikast
Status: Offline
Beskeder: 7
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Jesper123124 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Sep 2015 kl. 13:48
Så har jeg fået afsnittet omkring Søen og Fiskene færdig 

Den ligger under Tips og Tricks
http://putandtakeportalen.dk/tipstricks

I må meget gerne læse det og sige hvad i synes, tror det er tiden værd :)
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres