Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hardy palakona 8,5 fod #6

 Besvar Besvar
Forfatter
BJØRN Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
kochen333 Avatar

Tilmeldt:: 28 Sep 2006
Geografisk: sydjylland
Status: Offline
Beskeder: 1
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér kochen333 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Hardy palakona 8,5 fod #6
    Sendt: 02 Okt 2015 kl. 12:57
jeg har ryddet op i min fars gamle fiskegrej og fundet en gammel Splitkane 
Det er en Hardy palakona regal 8,5 fod klasse 6 
Den er brugt men er i rigtig god stand 
Er der nogen der kan fortælle mig om den skal i glas og ramme
 Eller hvad sådan en skal koste ? 

Til top
Steen Tofte Pedersen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
sovereign Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2004
Geografisk: Lapland
Status: Offline
Beskeder: 236
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér sovereign Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 02 Okt 2015 kl. 20:23
Hej !

Er ingen expert på splitcane men jeg ved at mange herinde er :Jeg synes at du skal kigge på din stang - er top- och bunddel lige lange ? derefter så kigger på det nummer og bogstaver som er skrevet på din stang, det er et nummer som kun din stang har og bogstaverne fortäller hvornår den er lavet - når dette er kendt top og bund er lige lange og produktions år og måned så kan du måske få en vurdering.
Samlerhilsen Steen ( indenför Hardy-området er det fiskehjulene som jeg ved mest om )



Redigeret af sovereign - 03 Okt 2015 kl. 14:06
Til top
Steen Ellemose Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
SE

Tilmeldt:: 27 Maj 2008
Geografisk: sydvestjylland
Status: Offline
Beskeder: 93
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér SE Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 05 Okt 2015 kl. 21:18
Hej Bjørn
Det er en glimrende fiskestang, der fortjener at blive brugt til det, den er lavet til - nemlig at fiske. Prøv den selv med en DT6 line og du vil blive forbavset over hvor let den kaster linen. Du skal bare føre stangen, ikke bruge energi på kasteteknik.
Alt sammen forudsat at stangen er i orden, og det er de fleste Phantomstænger.
Du spørger til værdien. Det afhænger, som så meget andet, af hvem, der køber. Du kan få mere for stangen i England end her i Danmark, men så skal du påregne udgifter til fragt, og evt. kommision ved et auktionshus.
Afhængig af hvor velholdt stangen er og om der er ferrulepropper og original pose med, vil stangens handelsværdi her i landet nok ligge mellem kr. 1000,- og 1250,-. Efterspørgslen på Splitcane har været faldende de senere år, så måske vurderer jeg for højt.
mvh
Steen
Til top
Preben Hansen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
fubi

Tilmeldt:: 02 Mar 2006
Geografisk: kolding
Status: Offline
Beskeder: 8
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér fubi Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 24 Jan 2016 kl. 11:36
Har du den stadig?
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres