Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingeflugan - billede?

 Besvar Besvar
Forfatter
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: Ingeflugan - billede?
    Sendt: 16 Okt 2015 kl. 09:57
Er der nogen der kan skaffe et billede af Ingeflugan? Helst bundet af Inge selv - kopier osse velkomne. Finder flere bindebeskrivelser, men ingen gode billeder. De bindebeskrivelser jeg har læst er egentlig bare materialelister - jeg vil gerne se nogle proportioner.  
Til top
Per Hansen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Taonga Avatar

Tilmeldt:: 17 Apr 2004
Geografisk: Fredensborg
Status: Offline
Beskeder: 2059
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Taonga Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2015 kl. 13:45
Inge Flugan

Kropp - Minitub mässing

Hackel - Badger Naturell som back & fronthackel.

Vinge - Orange Isbjörn, Grön Isbjörn, Fiery Brown Isbjörn + strån av Peacock Angelhair. Avsluta vingen med 2 strån Påfågelherl.

Bakom fronthacklet, dubbas det med Pearl dubbing som borstas ut.

Djungeltupp & svart huvud.
Med venlig hilsen
Per Hansen
Fredensborg

Old Flyfishermen never die - they just wade away!
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Okt 2015 kl. 15:10
Tak Per. Så langt er jeg osse kommet. Så mangler jeg bare billede for som jeg skrev: "Er der nogen der kan skaffe et billede af Ingeflugan? Helst bundet af Inge selv - kopier osse velkomne. Finder flere bindebeskrivelser, men ingen gode billeder. De bindebeskrivelser jeg har læst er egentlig bare materialelister - jeg vil gerne se nogle proportioner."
Jeg har set en original bundet af Inge for nogle år siden, men det kniber med at huske detaljerne i proportioneringen generelt og specifikt forholdet i længderne på de forskellige vinger. (Måske fordi de satans svenskere havde hældt 96 oktan flybensin i min Cola NukeBeer.)Jeg kan huske den var forholdvis langagtig. PS Tak for billede af Sir Cromwell free style - man blir helt glad af at se på den!
Til top
Klaus Bøse Jensen Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Skarvbassen

Tilmeldt:: 26 Sep 2012
Geografisk: Danmark
Status: Offline
Beskeder: 299
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Skarvbassen Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 17 Okt 2015 kl. 21:54
Frisker lige for at se om der er "bid".
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum