Bliv medlem 
Til forsiden Sommerhus på Langeland
  Forside |  Forum |  Tilbud |  Læsestof |  Links |  Køb/salg |  Søg |  Aktivbruger |  Konkurrencer |  Info |  Fangster.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Kalender   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

zpey infinity 10,6 fod # 6 eller 7

 Besvar Besvar
Forfatter
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Emne: zpey infinity 10,6 fod # 6 eller 7
    Sendt: 09 Nov 2015 kl. 00:46
Er der nogen der kender disse stænger, det er sjældent man ser dem til salg på forumet. Erfaringer er velkomne.
Mvh
Jon
Til top
mette nicolaisen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Ribepigen84 Avatar

Tilmeldt:: 09 Nov 2015
Geografisk: ribe
Status: Offline
Beskeder: 2
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Ribepigen84 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 09:35
ja min mand gør og de laver dem ikke længer da henrik mortensen ikke er blandt zpey længer og zpey har lagt i konkurs et stykke tid men tvivler på de kommer på market igen med de stænger så vil du købe en skal du være ops på at du ikke længer kan få nye dele til den 
Til top
Henning Se Drop Down
Meget aktiv bruger
Meget aktiv bruger
Brugernavn:
Henning Avatar

Tilmeldt:: 09 Okt 2005
Status: Offline
Beskeder: 1319
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Henning Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 10:05
Citat: Ribepigen84

ja min mand gør og de laver dem ikke længer da henrik mortensen ikke er blandt zpey længer og zpey har lagt i konkurs et stykke tid men tvivler på de kommer på market igen med de stænger så vil du købe en skal du være ops på at du ikke længer kan få nye dele til den 

Måske Zpey har det bedre end rygterne siger, i hvert fald hvis man vælger, at tro på hvad den nye direktør siger
Til top
Jesper Andersen Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jesperA2

Tilmeldt:: 23 Mar 2011
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 53
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jesperA2 Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 20:29
Jeg har en 9,6' klasse 8 som jeg er MEGET glad for. Kaster fantastisk og er sjov at fighte fisk med..
Jeg havde en stangdel som blev skadet for et par måneder siden, men en mail til Zpey.dk og en efterfølgende behagelig snak over telefonen - og næste dag var der en ny del med posten (kostede vist omkring 500,-).
Så jeg vil bestemt anbefale den model.
Jeg mener faktisk de har en 10,6' klasse 6 stående ved Seatrout i Herning (til 1900,- hvis jeg husker rigtig)
Til top
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 09 Nov 2015 kl. 23:21
Ja Jesper , jeg har den samme stang og må også sige at jeg er utrolig glad for den. Af en eller anden grund er den nem at kaste godt med, det kan selvfølgelig være mine begrænsninger men når man finder noget godt, så undersøger man det nærmere. Derfor er jeg lidt på udkig efter om de andre i serien i lidt længere, men lettere lineklasser er af samme standard. Tak for input. mvh Jon
Til top
Kenny Frost Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Frostfly

Tilmeldt:: 09 Maj 2010
Geografisk: Silkeborg
Status: Offline
Beskeder: 10
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Frostfly Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2015 kl. 15:02
Jeg kan med sikkerhed informere om at Zpey ikke er ved at lukke. Efter en Tornerosesøvn arbejder vi på højtryk med nyt grej til den kommende sæson. Helt enig med andre her i tråden Infinti 10,6 #6 er en rigtig fin stang :-)

Til top
Kevin pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kevin klarskov

Tilmeldt:: 14 Apr 2011
Geografisk: kalundborg
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin klarskov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 11 Nov 2015 kl. 19:28
Jeg fisker pt. Med en zpey 10,6" 7#  kaster ubesværet langt og  har flere gange præsteret at nå baglinen, imens stangen pænt "nikkede" ved aflevering  ..! Ca. 43,5 m Thumbs Up stangen har en god ryggrad til fight af fisk også mindre fisk. (40cm) Aktionen syntes jeg ligger tæt op af en sage zaxis.
alt ialt en rigtig fin stang  Wink
Til top
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 12 Nov 2015 kl. 12:43
Tak for dit input Kevin. Jeg kan ser der er nogle enkelte forretninger der har nogle af infinitierne tilbaga så jeg er i tænke boks over nyerhvervelse, nu får vi se. Jeg købte en brugt 9,6 klasse 8 infinity og af en eller anden grund er det den stang jeg har dig bedste bagkast med, måske urelevant i fiskesammenhæng, men synes det er en virkelig god aktion stangen har og er derfor interesseret i at vide om det er generelt for serien og særlig de længere enhånds. Så tak for inputet.
mvh
Jon
Til top
Jon i Haraldsstovu Se Drop Down
Aktiv bruger
Aktiv bruger
Brugernavn:
jonh

Tilmeldt:: 22 Apr 2006
Geografisk: Færøerne
Status: Offline
Beskeder: 59
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér jonh Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 15 Nov 2015 kl. 22:31
Hey Kevin, vedrørende dit svar om infinity 10.6 # 7, brugte du den som enhånds eller tohånds, den virker lige til at være den ideele switchstang? Mvh Jon
Til top
Kevin pedersen Se Drop Down
Knapt så aktiv :)
Knapt så aktiv :)
Brugernavn:
Kevin klarskov

Tilmeldt:: 14 Apr 2011
Geografisk: kalundborg
Status: Offline
Beskeder: 6
Indlæg Funktioner Indlæg Funktioner   Citér Kevin klarskov Citér  BesvarSvar Direkte Link til dette Indlæg Sendt: 16 Nov 2015 kl. 19:50
Jeg bruger den primært som enhånds, men hvis vinden kommer fra den forkerte side benytter jeg håndtaget der følger med og laver spey kast. Wink det er ikke super nemt. 
Mvh 
Til top
 Besvar Besvar

Skift forum Forum Tilladelser Se Drop Down

Sport Dres